پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: از ویژگی‌های بزرگ مکتب امام راحل دفاع از ارزشها و نیز عدالت اجتماعی بود که همه دیدم که در دوران زندگی ایشان این دو مهم متبلور شد..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد جامع شهر سنندج برگزار گردید، عنوان کرد: یکی از بزرگترین رویدادهای قرن گذشته در جهان، ایجاد و وقوع انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: امام خمینی (ره) با معنویت، عقلانیت و سیاست توانستند یک حکومت براساس نظام اسلامی تشکیل دهند که این کار بسیار بزرگی در آن زمان بود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کرد: امام راحل اعتماد بسیار والایی به مردم و جامعه داشتند، امروز هم مسئولان باید با تاسی به سیره امام راحل نگاهشان به جامعه و ملت، نگاهی از روی وظیفه و دلسوزی باشد.

 استاد حوزه ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و بی‌شک برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات نیازمند ایجاد جذابیت برای جامعه هستیم تا شاهد برگزاری یک همه‌پرسی بزرگ و تاریخی در کشور و استان کردستان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های بزرگ مکتب امام راحل دفاع از ارزشها و نیز عدالت اجتماعی بود که همه دیدم که در دوران زندگی ایشان این دو مهم متبلور شدند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: ان شاءالله در ۲۸ خرداد ملت ایران حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد و با انتخاب اصلح خود روز به روز به اقتدار این نظام و انقلاب بیفزایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha