جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهادت امام صادق

حوزه/ مسئول واحد مراسم و محافل آستان مقدس بانوی کرامت گفت: ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام با پخش از بسترهای رسانه‌ای از جمله شبکه‌های رسانه ملی و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن فرقانی فرا رسیدن ایام سالروز شهادت امام ششم شیعیان را تسلیت گفت و اظهار کرد: ویژه برنامه رسانه‌ای «به تو از دور سلام» به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام شنبه ساعت ۱۹ عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و مداحی سید علی حسینی‌نژاد و همچنین یکشنبه ساعت ۱۹ عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین لقمانی و مداحی عباس حیدرزاده از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه آستان فاطمی با پخش از شبکه قرآن سیما و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد و مداحی سید محسن بنی فاطمی برگزار می‌شود.

مسئول واحد مراسم و محافل آستان مقدس بانوی کرامت خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با مشارکت اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس و شبکه‌های رسانه ملی دنبال خواهد شد.

وی از برگزاری مراسمی به مناسبت شهادت رئیس مذهب تشیع با سخنرانی آیت‌الله حسینی قزوینی خبرداد و گفت: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء شنبه ۱۵ خردادماه با مداحی حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

فرقانی ادامه داد: ظهر روز شهادت نیز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر، حمزه علی‌پور برای زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت به مداحی خواهد پرداخت و ویژه برنامه شهادت شهادت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سید علی حسینی‌نژاد دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مراسم به صورت زنده از صفحات اختصاصی آستان مقدس بانوی کرامت در فضای مجازی به نشانی ASTANQOM@ منعکس خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha