جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانہ فرہنگ اسلامی جمہوریہ ایران کوئٹہ

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: امروز حاکمان عرب به جای ریسمان خداوند در اطراف ریسمان شیطان جمع شده اند و در مورد قتل عام غزه و مسلمانان سنی فلسطین ساکت هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت سی و دومین سالگرد امام خمینی توسط خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کویته  پاکستان کنفرانسی به عنوان "وحدت اسلامی و فواید آن در نگاه حضرت امام (ره)" برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی، سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در این کنفرانس سخنرانی کرد و گفت: قرآن کریم به امت مسلمان دستور داده که در اطراف ریسمان خداوند متعال متحد شوند اما حاکمان مسلمانان و عرب، خدا را ترک کرده و دور ریسمان شیطان جمع شده اند که اتحادیه ۳۹ کشور اسلامی بیانگر همین حقیقت است و با آمریکای شرور و دونالد ترامپ شمشیر بازی می کنند.

وی افزود: اتحاد و وحدتی مقدس است که در اطراف ریسمان خداوند انجام شود اما امروز حاکمان عرب به جای ریسمان خداوند در اطراف ریسمان شیطان جمع شده اند و در مورد قتل عام غزه و مسلمانان سنی فلسطین ساکت هستند. در حالیکه شیعیان و سنی ها در حمایت از کشتار مسلمانان فلسطین صحبت می کردند، اتحادیه ۳۹ کشور اسلامی، یمن را بمباران می کرد.

وی تاکید کرد: امروز مسئله، مسئله ایران و عربستان نیست و همچنین مسئله شیعه و سنی هم نیست بلکه مسئله حق و باطل است. هر مسلمان غیور و با وجدان در کنار فلسطین و هر مسلمان بی وجدان در کنار اسرائیل و آمریکا ایستاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha