جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی

حوزه/ امام جمعه موقت شاهرود به آسیب‌های روی داده در دوران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود : اعتماد به مدیران ضعیف ، دولت‌های غربی ، وعده های غیر قابل اجرا ، خواص منافق و تکیه بر شعار به‌جای شایستگی، مشکلات زیادی برای مردم به بار آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی،  در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود که در مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) این شهر و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا برگزار شد، افزود: این نظام نیاز به اصلاح اساسی دارد  تا مردم طعم خوش مدیریت دینی  را بچشند.

وی با بیان اینکه مردم هرزمان و مکانی که برای اصل انقلاب اسلامی احساس خطر کردند به میدان آمدند ، ادامه داد:  از ابتدای انقلاب در فتنه ها و حوادث سخت و حماسه های سیاسی مانند ۲۲ بهمن و روز قدس مردم به میدان آمده و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه موقت شاهرود گفت: حمایت مردم از جبهه مقاومت در سوریه ، لبنان و خارج از مرزهای ایران اسلامی  نشانه فهم بالای آنان برای تامین امنیت بیشتر خود  در خارج از مرزهای جغرافیایی  ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی  با اشاره به اینکه رهبری با تدابیر بموقع خود و مردم با حمایت از ایشان حماسه ها آفریدند ، افزود: مردم ایران  مقاومت فعال را در برابر توطئه دشمنان پذیرفتند.

به گفته وی، مردم ایران در این سال‌ها بدون توجه به نقشه های منافقین و ضد انقلاب داخل و خارج کشور  نقشه های آنان را یک به یک نقش برآب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)  گفت: امام باقر (ع) آغازگر انقلاب فرهنگی و امام صادق (ع) تداوم بخش آن  در نشر احکام ، اصول و مبانی اسلام در آن موقعیت بودند.

امام جمعه موقت شاهرود به آسیب‌های روی داده در  دوران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود : اعتماد  به مدیران ضعیف ، دولت‌های غربی ، وعده های غیر قابل اجرا ، خواص منافق و تکیه بر شعار به‌جای شایستگی، مشکلات زیادی برای مردم به بار آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha