جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 962649
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
انتخابات

حوزه/ حیات چهل‌واندی ساله انقلاب تصویرگر انتخابات متعددی است که در آن مردم برای انتخاب خدمتگزاران خود حضور یافته‌اند و در این مسیر شعار نظام اسلامی در مردم‌سالاری دینی، به حقیقت پیوسته است.

خبرگزاری حوزه/ محمدعلی مشایخی‌پور، استادیار گروه معارف اسلامی دانشگاه جامع امام حسین(ع) در سلسله یادداشت هایی به تبیین اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم پرداخته است که تقدیم می شود.

حیات چهل‌واندی ساله انقلاب تصویرگر انتخابات متعددی است که در آن مردم برای انتخاب خدمتگزاران خود حضور یافته‌اند و در این مسیر شعار نظام اسلامی در مردم‌سالاری دینی، به حقیقت پیوسته است. آنچه در این میان و پس از نقش‌داری و نقش‌آفرینی مردم بسیار مهم است انتخابی شایسته است تا در پرتو آن بسامانی و پیشبرد امور مردم و انقلابشان بیشتر و بهتر محقق شود؛ به تعبیر دیگر حضور فعالانه مردم در انتخابات در کنار انتخابی شایسته ضرورتی است که باید بر آن تمرکز و توجه و تأکید نمود و شایسته‌گزینی اثر و نمود خود را در کیفیت و کمیت پیشبرد امور مردم و انقلاب نشان خواهد داد. 


مردم متعهدانه با حضور فعالانه خود در عرصه و انتخاب مسئولان به عهد خود با انقلاب اسلامی و محبت خود به آن پای فشرده‌اند. انقلاب به سعادت‌بخشی مردمان خود پایبند و مردم نیز به حیات و بالندگی و دستیابی آن به اهدافش متعهدند و خداوند متعال به‌پاس این تعهدمداری برکات مادی و معنوی خود را به سمت این انقلاب و مردم آن سرازیر نموده است...
ادامه دارد...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha