پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ارزنده

حوزه/ افرادی که در طول سال های پس از انقلاب، در نظام اسلامی دارای مسئولیت های مختلفی بوده اند، متاسفانه در مناظره اول مشاهده شد که سواد خودشان را به رخ دیگران می کشند، در حالی که بر سفره انقلاب که توسط حضرت امام خمینی(ره) نشسته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار با اشاره به مطالب بیان شده در اولین جلسه از مناظره های انتخاباتی، اظهار داشت: متاسفانه در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) شاهد توهین به حوزه های علمیه بودیم.
وی در ادامه با تصریح بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی و عدم توهین به دیگران در مناظرات انتخاباتی : افرادی هستند که بر سفره انقلاب که توسط حضرت امام خمینی(ره) نشسته اند.
امام جمعه بهار در ادامه با اشاره به وحدت مسئولان شهرستان، یادآور شد: بحمدالله مشکل خاصی در برگزاری و اجرای جلسات شورای فرهنگ عمومی وجود ندارد.
امام جمعه بهار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شورای فرهنگ عمومی، به مصوبات این شورا  اشاره کرد و یادآورد شد: آنچه در جلسات و مصوبات بسیار مورد تاکید است، توجه به مسائلی است که دارای اولویت و قابل اجرا باشد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha