جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرهنگ للگانی
سرهنگ البرز للگانی

مسئول بسیج رسانه در چهارمحال و بختیاری گفت: ٣٨نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، سرهنگ البرز للگانی، امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جشنواره ابوذر طی ٥ سال گذشته توانسته جایگاه خود را پیدا کند.

افزود: در این جشنواره به بحث بیانیه گام دوم و شعار سال یعنی موضوع تولید پرداخته شد و بر همین اساس ١٠ محور برای این جشنواره مشخص شد.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: محورهای آثار ارسالی به جشنواره در ١٢ قالب مشخص و به اصحاب رسانه اعلام گردید و استقبال خوبی به عمل آمد.

للگانی خاطرنشان کرد: برخی از استان ها قالب‌های آثار جشنواره را طوری برنامه ریزی کردند که فقط گروه خاصی می توانند در جشنواره شرکت کنند، ولی ما قالب‌ها را به گونه‌ای طراحی کردیم که همه فعالان رسانه ها اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، صدا و سیما و... بتوانند در این جشنواره حشرکت کنند.

وی اعلام کرد: ٣٧٦ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد و ٥ تیم متخصص و مجرب داوری را انجام دادند. بحث‌های علمی و انقلابی در محتوای آثار رسانه مورد توجه بود.

مسئول بسیج رسانه استان ادامه داد: داوری آثار مکتوب ویژه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها به مدت ٤ روز طول کشید و با دقت ویژه صورت گرفت و ٣٨ نفر برگزیده انتخاب شدند.
امیدواریم در سال ١٤٠٠ شاهد رشد و ارتقاء کیفی آثار و محتوای تولیدی باشیم.

للگانی با بیان اینکه اصحاب رسانه در بحث امیدآفرینی قلم بزنند، گفت: دشمنان به شدت در تلاشند ناامیدی را رواج دهند و نقش مردم را در بحث انتخابات کمرنگ کنند، لذا شما اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در این زمینه و تشریح برنامه‌های کاندیدا، سخنان رهبری و ویژگی‌های کاندیدای اصلح دارید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha