شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)

حوزه/ معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) از پذیرش دانش پژوه در این مؤسسه در سطوح ۲، ۳ و ۴ حوزه علمیه خبر داد و شرایط این پذیرش را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد یاوری با بیان اینکه این مؤسسه از میان طلاب واجد شرایط جهت پذیرش در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰  دانش پژوه می‏پذیرد، به برخی از  فعالیت‌های این مؤسسه اشاره کرد و گفت: این مؤسسه که به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وابسته است، با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تأسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای جامعه و دغدغه های مقام معظم رهبری، مراجع و علمای حوزه مشغول می باشد.

وی هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را از جمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و گفت: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، این مؤسسه از این طریق اقدام به جذب دانش پژوه و تربیت مبلغان می‌کند.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) هم‌اکنون در ۳ سطح تحصیلی دانش پژوه می‌پذیرد، تصریح کرد: این موسسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰  در مقاطع تحصیلی سطح ۲، ۳ و ۴  از طریق ثبت نام در سایت  متمرکز مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه دانش‌پژوه  پذیرش می‌نماید.

وی افزود: پذیرش امسال برای سطح دو در رشته علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام، برای سطح سه در رشته های تاریخ اهل بیت(ع)، شیعه شناسی، مشاوره اسلامی و تبلیغ (گرایش تربیت کودک و نوجوان)، و برای سطح ۴ در رشته سیره پیامبر اعظم(ص) می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین یاوری در خصوص پذیرش در رشته های ‌جدید اظهار داشت: از رشته های مذکور، رشته تبلیغ با گرایش کودک و نوجوان در مقطع تحصیلی سطح ۳ برای اولین بار است که اقدام به پذیرش می کند.

وی بهره مندی از برنامه آموزشی و فرهنگی مناسب، استفاده از کتابخانه تخصصی، سایت اطلاع رسانی، فضای آموزشی مناسب، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اعطای مدرک علمی معتبر حوزوی و معرفی فارغ التحصیلان به مراکز آموزشی و پژوهشی را از مزایای ثبت نام در این رشته ها و مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) عنوان کرد.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) مهلت ثبت نام در رشته های  این مؤسسه را تا پایان بیست و یکم خردادماه ۱۴۰۰ اعلام و خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت دفترچه آزمون باید به پایگاه اینترنتی https://paziresh.ismc.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۳۲۱۳۶۶۴۱ ، ۳۲۱۳۶۶۰۵، ۳۲۱۳۶۶۳۹ از ساعت ۱۳-۱۸تماس حاصل نمایند و زمان برگزاری مصاحبه نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha