جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلالی

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اثرگذاری کار تشکیلاتی در بحث انتخابات، گفت: نیاز به یک کار تشکیلاتی منسجم و قوی از سوی تشکل های تبلیغی در این عرصه داریم تا بتوانیم اثرگذار باشیم و حضور حداکثری مردم در انتخابات را تحقق ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی در نشست «بایسته های حضور سیاسی اجتماعی بانوان» که با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان قم و اداره کل تبلیغ و اداره کل روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سامانه لایو برگزار شد، به بحث انتخابات و وظیفه تشکل های تبلیغی در این راستا پرداخت.

وی اظهار داشت: آرایش انتخاباتی این دوره از انتخابات با دوره های گذشته متفاوت است و فشارهای اقتصادی، سختی معیشت و مسائل جانبی موجب ایجاد خشم و افسردگی در مردم شده به طوری که حجم بسیاری از آنها بنای حضور در انتخابات ندارند.

مدیر کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با بیان این که رقیب اصلی ما در انتخابات پیش رو عدم مشارکت مردم است، افزود: با توجه به این که اولویت اول کشور با عنایت به دغدغه مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری در انتخابات است؛ لذا باید به این سمت حرکت کنیم که مشارکت حداکثری شود.

وی ادامه داد: در دوره های قبلی این گونه بود که همیشه مردم در میدان بودند و شور انتخاباتی برپا بود ولی در این دوره مردم بیرون نمی آیند و نشان می دهد جنس آرایش انتخاباتی، یک آرایش زنانه است و جنس کنشگری ها تا حدود زیادی کنشگری زنانه است که می تواند در خانواده و جامعه موج ایجاد کند و اثرگذار باشد.

خانم جلالی تصریح کرد: اگر خانمی تصمیم بگیرد رأی دهد و از آن مهم تر کاندید اصلح هم انتخاب کند، روی خانواده، بستگان، دوستان و همسایگان خود اثرگذار خواهد بود و نتیجه این اثربخشی مشارکت حداکثری را به دنبال خواهد داشت.

وی با تأکید بر این که خانم ها در فرصت محدود باقیمانده تا روز انتخابات باید میدان داری کنند و با ایجاد شور انتخاباتی کار را به ثمر برسانند، گفت: باید این جرقه را به آتشی تبدیل کنیم که چشم دشمنان را بسوزاند و حافظ گرما و امنیت مملکت اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اثرگذاری کار تشکیلاتی در بحث انتخابات، خاطرنشان کرد: نیاز به یک کار تشکیلاتی منسجم و قوی از سوی تشکل های تبلیغی در این عرصه داریم تا بتوانیم اثرگذار باشیم و باید در کار تشکیلاتی بر اساس یک خط فرمان حرکت کنیم.

وی بیان داشت: در کار تشکیلاتی، سرباز در میدان باید از یک نفر دستور بگیرد؛ لذا در این آشفته بازار باید نگاهمان به دستور فرمانده باشد و از خودمان عبور کنیم تا مسیری را که با ریخته شدن خون هزاران شهید و بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی ترسیم شده گم نکنیم.

خانم جلالی با بیان این که رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده میدان امروز همه ما را دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات کرده است، تصریح کرد: حرکت ما باید در این مسیر باشد و تمام تلاش خود را جهت تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات انجام دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha