جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 963035
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
تجلیل از نفرات برتر مدرسه علمیه  علی بن موسی الرضا علیه السلام یاسوج

حوزه/ طی مراسمی، طلاب برتر مدرسه علمیه علی‌ بن‌موسی‌الرضا(ع) یاسوج تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و مدیر حوزه‌ علمیه استان از طلاب برتر مدرسه علمیه علی‌ بن‌موسی‌الرضا(ع) یاسوج تجلیل شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم بهشت در این مراسم با بیان اینکه طلاب ممتاز سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ مورد تجلیل قرار می‌گیرند، گفت: به خاطر شرایط بیماری کرونا نتوانستیم جلسه را در زمان مقرر برگزار کنیم.

مدیر مدرسه علمیه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) یاسوج عنوان کرد: در ترم اول بسیار سخت‌گیرانه عمل کردیم و امتحانات استاندارد برگزار شد و اگر سختگیری ها نبود، بیش از ۱۰۰ طلبه ممتاز داشتیم.

بهشت بیان کرد: پایه ‌اول ۱۰۰ درصد مجازی برگزار شد و طلابی که در این پایه معدل ۱۶ و ۱۷ داشتند از دید ما معدل ۲۰ گرفتند، چرا که هم مباحث سخت بود و هم به شدت سخت‌گیری کردیم.

وی با اشاره به پذیرش مقالات علمی، گفت: در زمینه پژوهش گام‌هایی برداشته شد، به همین دلیل طی سه ترم ۵۰۰ مقاله به معاونت پژوهشی تحویل شد.

مدیر مدرسه علمیه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) یاسوج در پایان با اشاره به پرداختن به مسائل تهذیب طلاب در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: ممتازین ترم دوم، پایان مرداد یا اوایل شهریور  تجلیل می‌شوند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمددهقانی دوست IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    1 0
    کشور کم برنامه ندارد واجرای برنامه مدیریت قوی و انقلابی میخواهد و جناب رئیسی نشان دادند ک قوی ترین مدیریت را دارند واین از عملکرد ایشان قابل دفاع هست