چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معارفه معاون برنامه ریزی و ارزیابی مرکز خدمات

حوزه/ مراسم معارفه معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و قدردانی از معاون سابق این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات و قدردانی از دکتر یاسی معاون سابق این معاونت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی در هر سازمانی یک معاونت رکنی است، گفت: معاونت برنامه‌ریزی موتور محرکه هر سازمانی است و باید بهترین و زبده‌ترین کارشناسان هر حوزه‌ای در این معاونت حضور داشته باشند.

وی از زحمات و تلاش‌های دکتر یاسی معاون سابق برنامه‌ریزی مرکز خدمات قدردانی کرد و گفت: اگر تاکنون شاهد برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی در مرکز خدمات بوده‌ایم به دلیل قوت و قدرت این معاونت بوده است ولی با توجه به مأموریت‌های مرکز و توسعه و پیشرفت‌های این مأموریت‌ها نیاز است که معاونت برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز تقویت شود.

رئیس مرکز خدمات گفت: حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده سابقه خوبی در زمینه برنامه‌ریزی دارند و با مجموعه مرکز خدمات نیز آشنا هستند و از ایشان درخواست کردیم که در این معاونت در خدمتشان باشیم.

وی روحیه همکاری دکتر یاسی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به اینکه رویکرد مرکز خدمات بر تقویت معاونت برنامه‌ریزی است از دکتر یاسی تقاضا کردیم که در این معاونت حضور داشته باشند تا از تجربیاتشان برای تحقق اهداف مرکز و معاونت برنامه‌ریزی استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی با اشاره به رسالت‌های معاونت برنامه‌ریزی، گفت: تدوین برنامه‌ی پنج ساله، تقویت دیگر معاونت‌ها و بازنگری اساسنامه مرکز خدمات و اجرای مناسب طرح هدفمندی خدمات ازجمله برنامه‌های مهم معاونت برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات است.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده خدمت در مرکز خدمات را توفیقی الهی دانست و از خدمات دکتر یاسی معاون سابق معاونت برنامه‌ریزی مرکز قدردانی کرد.

وی یکی از مصادیق بارز سرمایه سازمانی را نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: حضور دکتر یاسی به‌عنوان یکی از سرمایه‌های انسانی سازمان در معاونت برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات باعث می‌شود که از تجربه 10 ساله ایشان برای تحقق منویات رئیس مرکز خدمات در این معاونت استفاده کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات گفت: ایجاد انسجام و هماهنگی جامع با یک تعامل فعال در لایه ستاد پشتیبانی، تمرکز بر روان‌سازی پشتیبانی مؤثر از ستاد برنامه‌ای و تجدیدنظر در هندسه ارتباطی مرکز خدمات با ستادهای اصلی حوزوی از برنامه‌های مهم این معاونت است.

وی ادامه داد: چند مسئله راهبردی مرکز ازجمله هدفمندی خدمات و تأمین مسئولیت اصلی سازمان و تحقق سند چشم‌انداز بدون ارتباط مؤثر فعال و تأثیرگذار با مراکز حوزوی میسر نخواهد شد.
همچنین، دکتر یاسی گفت: حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده در حوزه برنامه‌ریزی دارای تجربه هستند و شناختشان از مرکز و قوت نظری و ارتباط‌گیری‌شان با مباحث برنامه‌ریزی باعث می‌شود بتوانند گام‌های مؤثری را در این معاونت بردارند.

در پایان، معاون سابق برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات از همکاری خوب تمامی مدیران و کارکنان مرکز خدمات در طول 10 سال گذشته با این معاونت قدردانی کرد.
انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha