جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ امام جمعه سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم بسیار حساس و تأثیر گذار است، گفت: عزت کشور با حضور حداکثری مردم رقم می‌خورد و دشمنان با همین عزتمندی، ناامید می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان، با بیان اینکه دشمن می‌داند انتخابات ایران مهم است و برای همین مردم را تحریک به عدم حضور می‌کند، ابراز داشت: دشمن انتخابات ما را به خوبی رصد می‌کند و لذا باید مراقب توطئه‌های دشمنان بود.

وی با بیان اینکه هوشیاری مردم برای مشارکت بالا ضروری است، افزود: امروز بیش از هر زمان باید هوشیار باشیم و زمینه مشارکت مردم را در انتخابات فراهم آوریم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم ولایی استان به کمک امام زمان (عج) دماغ همه بدخواهان را به خاک ذلت می‌کشانند، تاکید کرد: جمعه آتی، مردم ایران اسلامی یک بار دیگر نشان می‌دهند که دشمنان نمی‌توانند در دل مردم ما هراس و ناامیدی بیفکنند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه از همه به ویژه رأی اولی‌ها می‌خواهم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و اصلح را انتخاب کنند، ابراز داشت: مردم ما دو رسالت مهم دارند نخست مشارکت پرشور و دوم انتخاب اصلح که هر دو را باید به خوبی صورت دهیم.

وی همچنین خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها شد و گفت: انتخابات یک روز اما یک پشتوانه با آثار چند ساله است، لذا باید اخلاق را رعایت کرد و نگذاشت که دشمنان برداشت خودشان را داشته باشند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم بسیار حساس و تأثیرگذار است، گفت: عزت کشور با حضور حداکثری مردم رقم می‌خورد و دشمنان با همین عزتمندی، ناامید می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha