پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

حوه/ امام جمعه کرمان گفت: رقابت نامزدها باید با نگاه اخروی و در طراز نظام جمهوری اسلامی باشد نه نگاه دنیوی.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، روز جمعه در جمع نمازگزاران مصلای شهر کرمان گفت:باید با حضور جدی‌ در انتخابات، نامزد اصلح و شایسته‌تر را برای سکانداری اجرایی کشور برگزید.

وی ادامه داد: انتظار می رود ۲۸ خرداد حماسه بزرگ دیگری به دست مردم عزیز ایران اسلامی در کنار دیگر حماسه هایشان طی سال های انقلاب اسلامی خلق و تکلیف سکان اجرایی کشور مشخص شود.

به گفته حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، جمهوریت، اسلامیت و مردم‌سالاری دینی در کشورمان در انتخابات بویژه انتخابات ریاست جمهوری ظهور و بروز می یابد که رییس جمهور با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

امام جمعه کرمان دو وظیفه مهم و حساس مردم در شرایط کنونی انتخابات را نخست حضور پرشور و معنادار و سپس انتخاب نامزد اصلح برشمرد.

وی توضیح داد: هر چه حضور مردم در انتخابات جدّی تر باشد پشتوانه نظام و رییس جمهور قوی تر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین بیان کرد: وظیفه داریم به نامزدی که در علم، انگیزه خدمت، صداقت و مردم‌داری بالاتر و برنامه قوی تری دارد رای دهیم.

وی اضافه کرد: کسی را باید انتخاب کرد که حرف هایش مبنای جدی تر داشته و با واقعیت‌های جامعه نزدیک تر و متناسب با خواسته های مردم باشد.

امام جمعه کرمان در ادامه برخی وظایف نامزدهای انتخابات را نیز برشمرد و گفت: رقابت نامزدها باید با نگاه اخروی و در طراز نظام جمهوری اسلامی باشد نه نگاه دنیوی.

وی افزود: اگر کلام یا اقدام نامزدی تضعیف کننده انقلاب باشد، نشان می‌دهد که با نگاه دنیوی و به دور از اخلاق دینی وارد رقابت انتخاباتی شده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: نامزدها باید برنامه هایشان را برای تشکیل دولت جوان و در طراز انقلاب و حل مشکلات بویژه مسایل معیشتی به صورت شفاف ارایه کنند.

امام جمعه کرمان گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید نشان دهند که رقابت هایشان در کشوری اسلامی است نه از جنس کشورهای غربی.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha