جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام نکونام
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب ما باید بر اساس کارنامه و برنامه باشد نه حزب‌گرایی. به کسانی رأی دهیم که از کرامت برخوردارند نه کسانی که با حیله و فریب دنبال جمع کردن رأی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن به اشکال مختلف سعی دارد القاء کند که مردم ایران به دلیل مشکلات، با نظام اسلامی و صندوق رأی قهر کرده‌اند، اظهار داشت:  یکی دیگر از کارهای دشمن این است که مشکلات موجود را معلول ناکارآمدی نظام اسلامی اعلام می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی کارآمدی خود را در ۴۲ سال گذشته در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، نظامی و ... نشان داده است، گفت: نباید ضعف و سوءمدیریت برخی مسئولان را به حساب نظام بگذاریم.

وی افزود: اینکه مشکلاتی وجود دارد، درست است و افرادی در این سال‌ها عملکرد بدی داشته‌اند، اما این به معنای ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی نیست، رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف طی سال‌های گذشته، نشان و نماد کارآمدی نظام اسلامی می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن و حتی برخی از فعالان انتخابات، بین مردم از برخی نیروهای انقلابی ترس و هراس ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد:  تاریخ مصرف این‌ حیله‌ها و فریب‌ها به پایان رسیده‌است. برخی مباحث در مناظره‌ها و صحبت‌های انتخاباتی ممکن است القائات مسمومی را از عملکرد نظام در اذهان عمومی ایجاد کند.

نکونام با اشاره به عملکرد درخشان نظام اسلامی، تصریح کرد: اگر کشور را معطل مذاکره نمی‌کردند، وضعیت خیلی بهتر از الان بود. در حال حاضر هم از موقعیت جهانی خوبی برخورداریم و نباید اجازه دهیم واقعیت‌ها تحریف شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت، اضافه کرد: فردا سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر است. این دهه با میلاد امام رضا(ع) به پایان می‌رسد، لذا باید در این دهه به‌معنای کرامت توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه کرامت یعنی انسان شأن، عظمت و قدر خود را شناخته و به امور حقیقی دل ببندد، ادامه داد: مراقب باشیم انتخاب‌هایمان کریمانه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انتخاب ما باید بر اساس کارنامه و برنامه باشد نه حزب‌گرایی، گفت: برای خدمت به کشور و دخالت در سرنوشت خویش این حق و تکلیف شرعی را انجام داده و به کسانی رأی دهیم که از کرامت برخوردارند نه کسانی که با حیله و فریب دنبال جمع کردن رأی هستند.

نکونام اظهار کرد: باید انتخابمان بر اساس ارزش‌های انقلاب، باور به انقلاب، توانمندی‌های کشور و از همه مهم‌تر، باور به خود مردم باشد.

وی با اشاره به سالروز  تاسیس جهاد سازندگی، کار و اقدام جهادی را در همه عرصه‌ها از ضرورت‌ها دانست و افزود: دولت آینده اگر می‌خواهد موفق باشد، باید جهادی کار کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha