پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه / معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور، حضور و انتخاب درست را پایان دادن به اشرافی‌گری های مسئولین و جلوگیری از حیف و میل بیت المال و آغاز رفع مشکلات مردم و مقابله با آمریکا و اسرائیل دانست.

به گزارش خبرگزاری وزه از تبریز، اصحاب کریمی معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور، امروز در نشست روشنگری بصیرتی و سیاسی،  در جمع مردم میانه گفت:  از ابتدای انقلاب تاکنون، ضربه ای که نفوذی ها به کشور وارد کرده اند بسیار بیشتر از ضربه دشمن بوده است و امروز مساله نفوذ بسیار جدی است و اگر مردم در انتخاب خود دچار اشتباه شوند، اوضاع کشور به سمت منافع دشمن پیش خواهد رفت.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور بر لزوم شناخت دوست از دشمن تاکید کرد و افزود: نفوذ در شرایطی اتفاق می افتد که در جامعه بصیرت نباشد و مردم، دشمن شناسی لازم را نداشته باشند.

کریمی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا به شکل نیروهای انقلابی، مدیریت کشور را در دست گیرد و اشتباه مردم در تشخیص ممکن است مسیر انقلاب را منحرف کرده و کشور را دچار مشکلات جدی کند.

وی، حضور و انتخاب درست را پایان دادن به اشرافی‌گری های مسئولین و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، و آغاز رفع مشکلات مردم دانسته و افزود: حضور در پای صندوق های رای یعنی مقابله با استکبار، آمریکا، اسرائیل و ...

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: کاندید اصلح، کاندیدی است که فقر را دیده، در کنار مردم بوده، رنج و مشکلات آنان را درک کرده باشد و شرایط سخت زندگی و معیشت آنان را لمس کرده باشد.

گفتنی است، همایش سیاسی و بصیرت افزایی به همت حوزه شهید تندگویان، حوزه بیت الهدی، اداره اوقاف و پایگاه عاشورا در جوار بارگاه ملکوتی امام زاده اسماعیل(ع) میانه برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایرانی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    اگر هم مشکلی هست از اون شورای نگهبان هست که نفوذی ها رو تایید صلاحیت می کنه و خوبها رو رد صلاحیت می کنه.
  • رضا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    مردم در این انتخاب چنان ضربه ای وارد کنند که هوش از سر بی خبران بپرد