جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: متاسفانه هیچ کدام از کاندیداها روایت صحیح، واقع نما، مثبت و تصویر روشنی از ۴۲ سال گذشته انقلاب اسلامی ارائه نکردند. مقام معظم رهبری فرمودند در مناظرات قوت ها، شایستگی ها و عملکرد نظام نادیده گرفته نشود .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته کاشان با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت گفت: امیدواریم از عنایات خاص علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه (س) بهره مند شویم .

وی با تاکید برآمادگی امت شهید پرور کشورمان برای شرکت در آزمون بزرگ ۲۸ خرداد، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و واجب عینی است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه حتی کسانی که انقلاب را دوست ندارند برای حفظ و اعتبار کشور در انتخابات شرکت کنند، افزود : کسی که شکوه، عظمت و عزت  ایران را دوست دارد قطعا در انتخابات شرکت خواهد کرد، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح نشانه رشد مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مناظره ها بستری برای شناخت کاندیداهاست، گفت: در مناظره ها علاوه بر سوابق اجرایی، ارائه طرح ها و برنامه ها، شخصیت کاندیداها نیز به نمایش گذارده می شود .

نماینده ولی فقیه در کاشان، عدم بیان عملکرد مثبت ۴۲ ساله انقلاب را مهمترین ضعف کاندیداها در مناظره دوم دانست و گفت: متاسفانه هیچ کدام از کاندیداها روایت صحیح، واقع نما، مثبت و تصویر روشنی از ۴۲ سال گذشته انقلاب اسلامی ارائه نکردند. مقام معظم رهبری فرمودند در مناظرات قوت ها، شایستگی ها و عملکرد نظام نادیده گرفته نشود .

نماینده ولی فقیه درکاشان تصریح کرد: مناظرات انتخاباتی باید مدرسه اخلاق سیاسی و افزایش اعتماد مردم به نظام باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha