پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اصغر صفرزاده

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کردستان گفت: مسببین وضع موجود کشور باید بجای شانه خالی کردن از پاسخگویی یا حتی فرار رو به جلو در پیشگاه خداوند متعال و مردم توبه و عذرخواهی نمایند.

حجت الاسلام اصغر صفرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: انتخابات تجلی جمهوریت نظام است و حضور حداکثری، مقبولیت حداکثری را به منصه ظهور می‌گذارد.

معاون پژوهش حوزه علمیه کردستان ادامه داد: متاسفانه در سالهای اخیر به خاطر مشکلاتی که ناشی از اشتباهات، کم‌کاری‌ها، تصمیمات خلق‌الساعه، معطل کردن ظرفیت های داخلی به خاطر اعتماد به وعده‌های توخالی بعضی از کشورهای غربی و جبهه استکبار، مردم ایران در سختی گذران زندگی می‌کنند.

وی افزود: شاید برخی مردم، تمایل به شرکت در انتخابات را نداشته باشند؛ در حالی که باید اذعان کرد که: اولاً: مسببین وضع موجود کشور باید بجای شانه خالی کردن از پاسخگویی یا حتی فرار رو به جلو در پیشگاه خداوند متعال و مردم توبه کرده، عذرخواهی نمایند. ثانیاً: شرکت حداقلی خواسته این قشر از مسئولین ناکارآمد، بی تدبیر، اپوزیسیون خارجی و براندازان داخلی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: مردم با حضور گسترده خود برگ زرین دیگری در کارنامه این انقلاب که با خون شهیدان و جوانان بسیاری آبیاری شده است رقم خواهند زد و با رأی به کاندیدای اصلح، انقلابی، پیرو خط ولایت، دارای کارنامه و سابقه سالم و برنامه راهگشا برای برون‌رفت از وضع موجود مشت محکمی بر سینه غرب گدایانی خواهند زد که بخاطر تمایلات حزبی حتی معیشت و فرهنگ مردم را نیز به گروگان گرفته اند و هنوز شعارهای رنگین، پوپولیستی و گاه هنجارشکنانه می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha