پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مصباح

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه باید فکر مردم را به سمت الهی سوق داد گفت: این کار می تواند مشکل مخاطب را حل کند و انگیزه او را بالا ببرد و در مسئله انتخابات نیز حوزه علمیه وظیفه روشنگری را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی، پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات یکی از مسائل مهم جامعه است که جامعه به آن احتیاج دارد و در حکومت ما به صورت جمهوری است و رأی هر فردی اثر دارد.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه مسئله انتخابات فقط سیاسی نیست، گفت: امروز وضع معیشتی و اقتصادی مردم خراب است و مسئله سیاست خارجی دچار تزلزل.

وی افزود: یک نگاه دیگر این است که ما مسلمان هستیم و اگر اسلام ناب محمدی را قبول داریم باید بدانیم که چه وظیفه ای بر عهده ما است و آنچه را که بر اساس آیات و روایات هست را بازگو کنیم و ذهن مخاطب را از گرفتاری این مسائل دنیایی یک پله ارتقا دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی گفت: امروز اگر دچار مشکلاتی هستیم دلیل آن عدم انجام تکلیف و توجه به مسائل دنیوی است؛ رسالت اصلی روحانیت در همه عرصه ها به ویژه سیاسی تذکر و یادآوری برخی مسائل به مردم است تا آنها را به مسائل دین برگرداند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه باید فکر مردم را به سمت الهی سوق داد گفت: این کار می تواند مشکل مخاطب را حل کند و انگیزه آن را بالا ببرد و در مسئله انتخابات نیز حوزه علمیه وظیفه روشنگری را بر عهده دارد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال تضعیف نظام است و متاسفانه برخی جریانات داخلی مخالف نظام یا منتقد اصل نظام هم به دنبال چنین فضایی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: این حضور بیانگر اقتدار نظام است و رأی هر فردی بسیار موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha