جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله  سلیمانی

حوزه / آیت الله سلیمانی برحمایت دولتمردان از محیط بانان تاکید کرد و گفت: دولت باید امکانات بیشتری برای حفاظت از گونه های جانوری در اختیار ادارات محیط زیست قرار دهد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با بیان اینکه حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی است و باید مورد توجه عموم قرار گیرد، به خشکسالی ها اخیر اشاره کرد و گفت : جهاد کشاورزی کاشان برای جلوگیری از خشک شدن پوشش سبز کوهستانی در منطقه برزک، قمصر و کامو تمهیدات لازم را بیاندیشد.

امام جمعه کاشان با قدردانی از ابتکار عمل اداره محیط زیست شهرستان در تامین آب مورد نیاز وحوش منطقه حفاظت شده برزک و قمصر، ادامه داد: جاسازی تانکر ده هزار لیتری و لوله کشی در منطقه خشک کوهستانی و حفاظت شده برزک با چشمه های بتونی و فلزی برای سیراب نمودن طیور، گونه های جانوری و شکارهای منطقه کار ارزشمندی است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به وجود گله های زیاد بز و قوچ کوهی در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک، گفت: مردم با استفاده از احساس و عاطفه بلند انسانی خود اجازه ندهند آرامش و امنیت اینگونه حیوانات و گونه های جانوری در موقع بارداری و زایمان به هم بخورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود : اگر می خواهیم مورد نفرین حیوانات قرار نگیریم به احساسات و امنیت آنها احترام بگذاریم.

آیت الله سلیمانی برحمایت دولمتردان از محیط بانان تاکید کرد و گفت: دولت باید امکانات بیشتری برای حفاظت از گونه های جانوری در اختیار ادارات محیط زیست قرار دهد.

وی در پایان به جایگاه حساس شغلی محیط بانان اشاره و تصریح کرد: محیط بانان به دلیل گستردگی و سختی کار شبانه روزی که در حفاظت از حیوانات و گونه های جانوری دارند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha