جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات 1400

حوزه/جذب و اعزام طلاب جهادی و انقلابی به سراسر کشور برای دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات.

حجت‌الاسلام حسن مهاجری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی اظهار داشت: قرارگاه حوزوی پیرو فرمایش امام خامنه‌ای به همت گروه‌های بزرگ انقلابی حوزوی مانند سازمان تبلیغات، امین بیان، قرارگاه اساتید، گروه‌های تبلیغی و گروه‌های متعدد انقلابی که بیش از ۵۰ گروه هستند، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: هدف این قرارگاه تحقق فرمایشات رهبر انقلاب در جهت تمدن‌سازی اسلامی است که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت‌گرفته است.

حجت‌الاسلام مهاجری افزود: این قرارگاه جهت نیل به اهداف و توسعه خود اقدام به عضوگیری کرده و در این راستا کارگروه جذب وظیفه دارد که از اقشار مختلف طلاب انقلابی و جهادی را ثبت‌نام و جذب قرارگاه جذب کند.

 وی با بیان این‌که افراد بعد از جذب در اختیار کارگروه‌های دیگر قرار می‌گیرند، ابراز داشت: هم‌اکنون کارگروه رصد و تحلیل، اعزام مبلغ، جذب، تولید محتوا، فضای مجازی و رسانه، کارگروه آموزش و کارگروه پشتیبانی در این قرارگاه تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام مهاجری افزود: در کارگروه جذب تلاش می‌کنیم بتوانیم از بین طلاب و فضلای مستعد حوزوی ثبت‌نام کرده و آن‌ها را در اختیار سایر کارگروه‌ها قرار بدهیم.

وی با بیان این‌که برای جذب حداکثری کارگروه جذب برنامه مدونی را تنظیم کرده است، تصریح کرد: در این برنامه اقشار مختلف را مدنظر را قرار داده و روش‌های مختلف جذب را مکتوب کردیم.

دبیر کارگروه جذب قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی تصریح کرد: چاپ بنر و انتشار پوستر در کانال‌ها و سایت‌ها و فضای مجازی که به‌واسطه خود نیروهای قرارگاه انجام می‌شود در کنار فراخوان‌های مختلف از جمله روش‌هایی است که برای جذب فراهم شده است.

وی به موضوع انتخابات و فعالیت‌های قرارگاه در این راستا اشاره کرد و گفت: در سه مرحله فراخوان داشتیم که برای دعوت به دولت جوان حزب الهی در سراسر شهر که به‌صورت بنری و پوستری منتشر شد

دبیر کارگروه جذب قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی افزود: مرحله دوم فراخوان عملیات دعوت به حضور حداکثری در انتخابات و دولت جوان حزب الهی بود که با استقبال روبرو شد.

وی ادامه داد: مرحله سوم اعزام مبلغ بود که در سطح شهر و مساجد معروف منتشر شد که از نکات دیگر در این فراخوان تبلیغ می‌دانی بود که طلاب در سخنرانی‌های ۵ دقیقه‌ای مردم را دعوت به حضور حداکثری می‌کردند.

حجت‌الاسلام مهاجری تأکید کرد: هم‌اکنون قرارگاه حوزوی به‌عنوان یک قرارگاه بزرگ شناخته شده و بزرگان حوزه و مدیریت حوزه‌های علمیه از تشکیل قرارگاه خشنود هستند.

وی با بیان این‌که در زمینه جذب توانستیم خوب عمل کنیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در برهه‌ای حساسی قرار گرفته و می‌طلبد طلاب به‌راحتی در جای خود ننشیند و تلاش کنند که مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند و این در واقع فرمان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای است که ما طلاب و روحانیون مردم را دعوت حداکثری کنیم.

حجت‌الاسلام مهاجری تأکید کرد: مبادا ما فریب دشمنان را بخوریم و باید به‌صورت جهادی تبلیغ کنیم و یک‌لحظه غفلت در این مرحله حساس یک‌عمر پشیمانی را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha