جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: مهمترین توطئه استکبار جهانی کاهش مشارکت حداقلی در انتخابات ۲۸ خرداد است که باید در این عرصه هم با مشارکت بالا چشم دشمنان را کور کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا گفت: از اصلی ترین نیازهای کنونی کشور روی کار آمدن دولت جوان، مومن، انقلابی و با روحیه «ما می توانیم» است که با حضور پرشور پای صندوق های رای محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین توطئه استکبار جهانی کاهش مشارکت حداقلی در انتخابات ۲۸ خرداد است که باید در این عرصه هم با مشارکت بالا چشم دشمنان را کور کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا بیان کرد: همه وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی دارند که اقتدار کشور را تقویت کنند و این اقتدار در صورتی حاصل می شود که در انتخابات ۲۸ خرداد حضور حداکثری داشته باشیم .

وی ادامه داد: با وجود تمامی مشکلات، مردم در عرصه های مختلف حضور داشته و دارند و در واقع  حضورآنان پشتوانه سازی برای نظام را تضمین کرده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: مردم با درک حساسیت جایگاه ریاست جمهوری و برای اینکه آینده کشور را با انتخاب درست تضمین کنند، در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

  وی اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق های رای به دشمنان نشان می دهد که ملت همچنان به ارزشهای انقلاب پایبند هستند و با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، هیچ گاه از آرمان های والای شهدا دست بر نخواهند داشت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha