جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدی زاده

حوزه/ حضور پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری، حضور ائمه جماعت در مساجد برای انتخاب اصلح در حقیقت کمک به دولت انقلابی برای یاری انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  مهدیزاده در نشست و هم افزایی با اعضای ستاد خواهران نماز جمعه پردیسان که به مناسبت دهه کرامت در دفتر نمازجمعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه(س) گفت: در روایات برای دختر جایگاه خاصی قرار داده شده است و این مسئله نشان دهنده عظمت او است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم اضافه کرد: دختر با این جایگاه در روایات، متأسفانه مورد هجمه قرار گرفته است و به همین دلیل نیازمند توجه بیشتر در بحث محبت، عاطفه و... از سوی والدین است. اگر این به بحث محبت و عاطفه نسبت به دختر توجه نشود، قطعا آسیب های آن جدی به دختر وارد خواهد شد.

وی با بیان این که مصوبات رعایت بهداشتی شرایط کرونایی باید براساس شرایط  آن استان تنظیم و تعیین شود و در این رابطه قم است، گفت: در هوای گرم نمی شود نماز جمعه را در فضای بسته خواند؛ ولی با این حال مؤمنین به شدت این مصوبه ها را رعایت می کنند.

حجت الاسلام  مهدیزاده اظهار داشت: با این وجود اما اعضاء ستاد کرونای قم تنها با برگزاری نماز در مصلای قدس به صورت شرایط خاص موافقت کردند؛ این در حالی است که این سخت گیریها در مورد قم صورت می گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با بیان این که با وجود ارتباطات زیاد با اعضاء ستاد اما تا کنون  نتوانسته ایم موافقت برگزاری نماز جمعه را در پردیسان بگیریم افزود: حتی بدتر برگزاری نماز جمعه در مصلای قدس هم با سخت گیری های زیادی صورت می گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و مدیریت امام جمعه پردیسان گفت: شورای سیاست گذاری در جریان فعالیت فعالیت امام جمعه قم در ارتباط با جوانان و مردم و ارتباط فعال در فضای مجازی و نشر مباحث دینی در این فضا هست و حتی از این محتوای این مباحث هم بهره می برد.

وی بر حضور پرشکوه مردم در انتخابات، حضور ائمه جماعت در مساجد برای انتخاب اصلح و کمک به دولت انقلابی برای یاری انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha