جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی

حوزه/رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از ویژگی‌های بزرگ و اصلی مستکبرین بدعهدی آنان در مقابل کشورهای مستقل است و نمونه بارز آن را می‌توان در کشورهایی همانند افغانستان، پاکستان و... به عینه دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان جبهه و جنگ استان کردستان اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تشکیل نظام اسلامی با همراهی و تعامل ملت ایران، بسیاری از معادلات جهانی را برهم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز دشمنان به دنبال تغییر نگرش ملت ایران نسبت به حقایق هستند و می‌خواهند که نگاه‌ها به داخل به سمت خارج معطوف شود که این توطئه‌ای خطرناک است.

سردار سلیمانی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بزرگ و اصلی مستکبرین بدعهدی آنان در مقابل کشورهای مستقل است و نمونه بارز آن را می‌توان در کشورهایی همانند افغانستان، پاکستان و... به عینه دید و باید گفت که غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها در کدام میدان یا برهه زمانی در راستای کمک به جهان اسلام حرکت کرده‌اند؟!.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایران با وجود تحریم‌های دشمنان بازهم در بین کشورهای اسلامی در بحث توسعه، علم و تکنولوژی جایگاه بسیار والایی دارد، لذا با انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و مطالبه‌گر می توانیم که بسیاری از قله‌های افتخار در جهان را تسخیر کنیم.

وی افزود: برخی از افراد در جامعه هنوز باور ندارند که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی تروریسم اقتصادی به راه انداخته‌اند؟ آیا این افراد این موضوع بدین روشنی را هنوز متوجه نشده‌اند؟!.

سردار سلیمانی گفت: اکنون موضوع اصلی ما ریشه کردن فقر در کشور است و برای این منظور برنامه‌هایی را تدوین کرده‌ایم که این دو برنامه در ۱۰ سال محقق می‌شود و استانهایی همانند کردستان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نظام اسلامی همانگونه که از نامش پیداست برای رفع مشکلات مردم و ملت در حال تلاش است و امیدواریم که روزگاری این تلاش‌ها همه به نتیجه برسد.

وی در ادامه افزود: در بحث مشکلات کردستان نیز برنامه‌‎های بسیاری در دستور کار داریم و این استان را در اولویت قرار داده‌ایم تا ان شاء الله مشکلات معیشتی این خطه یک به یک برطرف شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha