جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ستاد

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رای اولی‌ها برابر تخریب‌ها هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم عصر یکشنبه در نشستی با دختران رای اولی اظهار کرد: شما رای اولی ‌ها همان سربازان خمینی کبیر و فرزندان آینده این مرز و بوم هستید.

وی افزود: رای اولی ها برای نخستین بار می خواهند در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را  تجربه کنند.

 پیش قدم ادامه داد: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در انتخابات می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات مؤثر باشند، نوجوانانی که برای نخستین بار می خواهند شعور سیاسی خود را بسنجند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروزه سلاحی که رای و صندوق‌های انتخابات ما را هدف قرار داده سلاح دروغ، تهمت، افترا، تخریب و وعدهای پوچ و توخالی است.

 پیش‌قدم اظهار کرد: جضرت آقا فرمودند انتخابات در یک روز انجام می شود اما آثارش تا مدتهاست، یک روز یک شخص را انتخاب، ولی برنامه و نوع مدیریت او تا چهار سال بر کشور و شما جوانان حاکم خواهد بود. 

وی با بیان این آیه از رسول گرامی اسلام(ص) که می‌فرماید: «لَتَأْمُرُنَّ بِالْمَعْروفِ وَ لَتَنْهُنَّ عَنِ الْمُنْکرِ أوْ یُسَلِّطَنَّ اللَّهُ عَلَیْکمْ شِرارَکمْ فَیَدْعوا خِیارُکمْ فَلا یُسْتَجابُ لَهُمْ»؛ باید امربه معروف و نهی‌ازمنکر داشته باشید وگرنه بَدانِ شما بر شما مسلط می‌شوند و بعد از آن، هرچه نیکانِ شما به درگاه الهی می‌نالند، خداوند دعای آن‌ها را مستجاب نمی‌کند، گفت: انتخابات از این منظر بزرگ‌ترین امر به معروف و نهی از منکر است.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد،  انتخاب فرد شایسته و با برنامه را برای آینده کشور ضروری دانست و افزود: آنکه امروزه انتخاب می کنید به مشابه مزرعه‌ای است که درآینده درآن بذر پاشیده اید، فرد منتخب باید آینده شما را تامین کند.

وی به لزوم مشارکت و ترغیب دیگران اشاره کرد و افزود: این یک تکلیف برای نسل جوان است و رای اولی‌ها باید برای آینده خود از الان تصمیم گیری کنند لذا شرکت در انتخابات باید یکی از برنامه‌های آینده نگری نسل جوان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    این همشون مثل هم هستند حالا اگه رئیسی انتخابات بعدن بیا تماشا کن حالا از من گفتن وضع ازاین که هست بدتر میشود که به مرگمون راضی شیم