پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز علمی – فرهنگی و نیکوکاری بشری

حوزه/ مرکز علمی - فرهنگی و نیکوکاری بشری،در راستای تحصیل و تبلیغ طلاب، خدماتی به آنان ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه مرکز علمی – فرهنگی و نیکوکاری بشری، معاونت حمایتی این مرکز بیان داشت: در فاصله ی بهمن تا اسفند سال گذشته؛ پرونده تکریم و خدمت رسانی ۶۰۰ طلبه در جریان کار قرار گرفت.

احمد سبحانی با تاکید بر اهمیت مساله معیشت طلاب اظهار داشت: همیشه یکی از دغدغه های مهم طلاب علوم دینی در طی دوران تحصیل، مساله معیشت بوده است. چرا که دوره تحصیل در حوزه های علمیه طولانی است و اشتغال در کنار تحصیل نیز مانع تمحض ایشان در پیگیری اهداف علمی می گردد.

وی افزود: از طرفی قریب به اتفاق طلاب در طول دوره تحصیل رسمی، تشکیل خانواده می دهند که این مساله موجب افزایش مشکلات معیشتی و در نتیجه تحت الشعاع قرار گرفتن تمامی ابعاد زندگی ایشان می شود.

قائم مقام مرکز علمی – فرهنگی و نیکوکاری بشری تصریح کرد: معاونت حمایتی این مرکز از شهریور ۱۳۹۹ اقدام به شناسایی طلاب جهت تکریم و خدمت رسانی نموده است که در اولین مرحله، ۶۰۰نفر شناسایی شدند.

سبحانی خاطر نشان کرد: خدمات ارائه شده به این گروه از طلاب، در ماه های بهمن و اسفند ۱۳۹۹ و فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ بیش از ۴ میلیارد ریال شده است.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی مرکز در تعامل و هم افزایی با نهادها و شخصیت های حوزوی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تلاش ما در این طرح، حمایت از طلاب با چشم اندازِ توانمندی ایشان در زمینه های طلبگی اعم از تحصیل و تبلیغ می باشد؛ در این راه خطیر و پربرکت دستبوس یکایک بزرگان، دغدغه مندان و دلسوزانی که یاریگر ما هستند خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha