جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، انتخابات ۱۴۰۰ را تجلی کرامت و بصیرت سیاسی مردم ایران در طلیعه گام دوم انقلاب دانست و گفت: امروز در کار جنگ سیاسی طبق نظر ولی امر مسلمین جهان برهرکسی که واجد شرائط رای دادن هست حضور در این جهاد سیاسی واجب عینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در «بجنورد» حجت الاسلام سالاری مکّی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در همایش بانوی بصیر که در مدرسه علمیه الزهرا(س)بجنورد برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت گفت: انتخابات ۱۴۰۰ ان شاءالله تجلی کرامت و بصیرت سیاسی مردم ایران در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود تا دنیا ببیند منطقه استکبارستیزی این ملت همراه با نشاطی برخاسته از اعتقاد به ولایت و حضور مجاهدانه در همه عرصه ها ست.

وی با اشاره به آیه ۷۶ سوره نسا تلاش دشمنان اسلام و ایران و بسیج همگانی آنها در جنگ روانی برای عدم حضور مردم در انتخابات جمعه ۲۸ مرداد گفت: یکی از مبانی تربیتی در مکتب اسلام ناب؛ جهاد است و از رهگذر مجاهدت کفر و طاغوت شکل می گیرد و اسلام منهای جهاد و استکبار ستیزی قطعاً اصلا به ناب نیست.

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه خصوصیت انسان های مومن مفیدِ به حال اسلام روحیه ایثار و جهاد انقلابی‌گری آنهاست افزود: امروز فضای حضور در عرصه سیاسی برای همه اقشار فراهم است و اگر کسی اهمال کاری می کند و یا به بهانه های متفاوت از حضور در این جنگ اراده ها باز بماند قطعاً مورد سوال شهدای اسلام و انقلاب و شهدای مدافع حریم حرم قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: در طول تاریخ بانوان زیادی همچون سوده همدانی کنشگری سیاسی داشتند و در دفاع از حقوق اجتماعی و دفاع از مکتب اهل بیت افتخار آفریده اند . بانوان ایرانی هم امروز در سنگر خانواده و فامیل تواصی به حق را جهت تحقق مشارکت حداکثری در دستور کار و اولویت دغدغه های خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: مشاهدات عینی همگی نشانگر این است که مردم ایران در عصر انقلاب اسلامی که بعد از نبی مکرم اسلام بی سابقه است و رویارویی جبهه نفاق جهانی که با فتنه های سیاسی فرهنگی و اجتماعی سعی در اختلال نظام اسلامی دارند در یک کارزار اساسی و در مقابل جنگ شناختی و به تعبیر حضرت آقا جنگ اراده ها هستند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امروز در کار جنگ سیاسی طبق نظر ولی امر مسلمین جهان بر هر کسی که واجد شرائط رای دادن هست، حضور در این جهاد سیاسی واجب عینی است، گفت: نگاه مجاهدان و رزمندگان یمن در تعز و مارب به ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ایران هست، نگاه مردم غزه قهرمان، مردم هزاره و همه مظلومان عالم به نقش آفرینی ماست و اگر زهرای مرضیه مردم را با پهلوی شکسته به صورت چهره به چهره به احجار الزیت فرا می خواند امروز وظیفه یک بانوی بصیر تلاش در سنگر فامیل و دوستان و اقوام در جهاد سیاسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha