جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

 حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با تاکید بر این که رئیس جمهور آینده بر اساس شایستگی‌ها انتخاب شود، گفت: رمز موفقیت یک نظام تکیه بر مردم است و نیازمند مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محسن نصری،  عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، در کرسی آزاد اندیشی با محوریت چالش های انتخاب احسن (بررسی گذشته - انتخاب آینده) در مدرسه علمیه النفیسه اصفهان گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در تحولات سیاسی ایران تبیین و فهم این پدیده سیاسی کمک شایانی به تبیین تحولات سیاسی می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: رمز موفقیت یک نظام تکیه بر مردم است و هر حکومتی نیازمند مشارکت حداکثری مردم است؛ پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارآمدی مسئولان نظام، حق همه ملت ایران است. خداوند آنقدر منابع به کشور داده که می توان مشکلات مردم را کاهش داد یا حل کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده بر اساس شایستگی ها انتخاب شود؛ زمانی که در شناخت درست و تبیین و پیش‌بینی انتخابات دچار نارسایی های جدی شویم، نمی‌توانیم به درستی سیر تحولات را شناخته و آینده را پیش‌بینی کنیم. چگونگی انتخاب احسن می تواند مردم را در انتخاب صحیح یاری کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان پیرامون ویژگی های انتخاب اصلح گفت: به شخصی با بالاترین امتیاز رای دهیم، توجه به تیم همراه کننده شخص انتخاب شونده داشته باشیم و با افراد آگاه در این زمینه مشورت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha