پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وزیر

حوزه / با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ثامن الحجج (ع) و فاز اول بیمارستان امام حسن(ع) آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ثامن الحجج(ع) و فاز اول بیمارستان امام حسن(ع) آران و بیدگل امروز سه شنبه  ۲۵ خرداد به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم اظهار داشت: بیمارستان ثامن الحجج (ع) با زیربنای۷۸۰۰ مترمربع در چهار طبقه و با ۶۴ تخت در بخش های زنان و زایمان، رادیولوژی و تصویربرداری، اورژانس سرپایی، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه احداث شده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

 وی، با اشاره به آغاز عملیات عمرانی احداث این بیمارستان در سال ۸۸، گفت: بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خیرین سلامت شهرستان احداث شده است.

دکتر مروجی، در ادامه به بهره برداری از فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: فاز اول این بیمارستان در یک طبقه و با بخش های تصویربرداری، اورژانس، آزمایشگاه و فیزیوتراپی و با همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیرین سلامت احداث و افتتاح شد.

 وی اظهار کرد: فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع و با ۲۰ تخت به بهره برداری رسید. ساخت بخش های مختلف این بیمارستان ادامه دارد.

 مروجی افزود: ۹۶ تخت برای این بیمارستان پیش بینی شده است که ان شاءالله با کمک خیرین و مردم منطقه در آینده ای نزدیک تکمیل  و خدمات با کیفیتی را به مردم عزیز  ارائه خواهد داد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان گفت: خیرین نقش مهم و موثری در ارتقای  سلامت جامعه دارند و در دوران مقابله با همه گیری ویروس کووید ۱۹ نیز از هیچ حمایتی دریغ نکردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha