جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

حوزه/ کارشناس سیاسی تصریح کرد: انتخابات برای رفع مشکلات و معضلات جامعه است و انتخاب مدیر کارآمد کمک بزرگی به رفع مشکلات جامعه می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محسن نصری، استاد حوزه، صبح امروز در کرسی آزاد اندیشی با عنوان "انتخابات، حضور حداکثری با انتخاب اصلح "  در جمع طلاب و پژوهشگران مدارس علمیه شهرستان خمینی شهر و کوشک یکی از مهمترین وظایف طلاب را، آگاهی و بصیرت دهی به مردم در عرصه های مختلف اجتماع بیان کرد و گفت: اکنون در زمانی هستیم که که باید و ارد عرصه شویم و در زمینه انتخابات برای مردم آگاهی و بصیرت دهی کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات روشی است برای تعیین مسئولین توسط مردم گفت: انتخابات تعیین سرنوشت مردم است، پس جامعه است که سرنوشت خود را با انتخاب صحیح، تعیین می کند.

نصری در ضرورت برگزاری انتخابات اظهار کرد: انتخابات برای رفع مشکلات و معضلات جامعه است و انتخاب مدیر کارآمد کمک بزرگی به رفع مشکلات جامعه می کند؛، انتخابات باعث خنثی کردن توطئه ی دشمنان می شود.

کارشناس سیاسی با طرح این سوال که انتخابات را چگونه برگزار کنیم؟ گفت: دو اصل بسیار مهم در انتخابات، حضور حداکثری  و  انتخاب اصلح است، حضور مردم و مشارکت حداکثری مردم بسیار مهّم است. اگر یک درصد مشارکت مردم بیشتر شود، عزّت، عظمت و اقتدار ما بیشتر می شود و رئیس جمهور با قدرت بیشتری در عرصه ی مسائل داخلی و خارجی می تواند نقش ایفا کند و اگر یک درصد مشارکت جامعه کمتر شود، دشمنان ما خوشحال می شوند که فشارهایشان اثر گذاشته و هر روز، فشار و توطئه شان را بیشتر می کنند. به همین جهت به مسأله مشارکت حداکثری باید بپردازیم و به شبهات و سؤالات مردم پاسخ دهیم.

نصری، ملاک و شاخصه های انتخاب اصلح را ایمان، تقوا و خداترسی افراد، قدرت و توان مدیریتی، ساده زیستی و  شناخت تیم همراه رئیس جمهور عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha