پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغ گسترده ی طلاب حوزه های علمیه خواهران همدان در ایام انتخابات

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: تبلیغ گسترده ی طلاب مدارس علمیه خواهران همدان در ایام انتخابات، انجام شد.

مریم جان جان، در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، از گزارش آماری فعالیت های انتخاباتی خبر داد و گفت:تبلیغ گسترده ی طلاب حوزه های علمیه خواهران همدان در ایام انتخابات به صورت جهادی و خودجوش انجام شد.

وی ادامه داد: از آنجا که انتخابات در همه جوامع  به عنوان یک تحول تلقی می شود، تفاوتی نمی کند، کشور ایران باشد یا کشور دیگر، به هر حال  انتخابات چون اعمال حق تعیین سرنوشت از سوی مردم است، همه مردم به آن حساس هستند و طبیعتا عوامل مختلفی می تواند بر آن تاثیر گذارد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان همچنین افزود: با توجه به در پیشروی  بودن "انتخابات ۱۴۰۰ " و در اولویت بودن دو مسئله مهم  حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح ، معاونت فرهنگی مدیریت استان همدان در این راستا و برای محقق شدن این مهم، پنج  برنامه کشوری با حضور اساتید برتر کشوری را برنامه ریزی کرد که از آن جمله" نشست "و "دوره بصیرتی سیاسی" با موضوع "در مسیر انتخاب" با حضور استاد قاسمی از اساتید مطرح کشوری در مباحث سیاسی ، نشست بصیرتی سیاسی با عنوان "انتخاب اصلح " با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ تکرار یا تغییر ؟ با حضور  استاد رحیم پور ازغدی از اساتید کشوری و برنامه در "سوگ امام جماران" با حضور حجت الاسلام و المسلمین لک زایی را می توان اشاره کرد.

وی ادامه داد:  ۱۴۳برنامه روشنگری و دانش افزایی در سطح استان برای طلاب، اساتید، مبلغین  و سایر اقشار تاثیرگذار برگزار شد و با توجه به تاثیر عمیق تبلیغات  چهره به چهره در گزینش فرد اصلح  ۵۶۲ مبلغ به روستاها ، حواشی شهرها و  مراکز انتخاباتی اعزام شده اند.

خانم جان جان در ادامه گفت: در مجموع ۱۰۸۳۰ اعزام در سراسر استان توسط مبلغین در عرصه انتخابات ریاست جمهوری  ۱۴۰۰ انجام پذیرفته است که از این تعداد ۵۵۰ روستا مورد توجه جدی واقع شده است .

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی حوزه خواهران استان، اهمیت به فضای مجازی و تبلیغات در این عرصه بوده است که از این رهگذر ۳۵ کانال و گروه استانی و شهرستانی پر مخاطب فعالیت پرشکوهی داشته اند.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در پایان گفت: از دیگر اقدامات در عرصه فضای مجازی تهیه کلیپ صوتی و تصویری از فعالیت های انتخاباتی مراکز استانها و مدارس علمیه سراسر کشور بوده است که با مشارکت ادراه کل روبط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت از طریق برنامه تلویزیون اینترنتی کوثر به سمع و نظر همه مخاطبین رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha