چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتخاب آگاهانه می‌تواند زمینه برون رفت کشور از وضعیت نابسامان امروز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمتر از دو روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی مانده است و به نوعی شاهد شور انتخاباتی در سطح جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی‌شک انتخاب آگاهانه می‌تواند زمینه برون رفت کشور از وضعیت کنونی باشد، بنابراین امیدواریم که انتخابات ریاست جمهوری سرآغاز یک تحول بزرگ در سطح جامعه باشد و بتوانیم با انتخاب هوشمندانه آینده خوبی را برای خود و هموطنانمان ترقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: از اصحاب رسانه درخواست داریم که در انتخابات نقش خود را که همان ایجاد شور و نیز آگاهی جامعه است را ایفا کنید تا ان شاء‌الله انتخاباتی تاریخی و البته با درایت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: برخی از افراد نسبت به انتخابات موضع منفعلی دارند و به نوعی دلسرد هستند که این وضعیت را باید معلول شرایط نامناسبت کنونی دانست، زیرا عملکرد اشتباه برخی از دولتمردان و مسئولان زمینه ساز ایجاد این حس در هم‌وطنان شده است، با این وجود امیدواریم ۲۸ خرداد همه با رای خود وضعیت را کاملا تغییر دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha