پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سخنان امشب امام امت، راه را روشن می کند

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: دعوت مردم به انتخابات، مصداق تواصی به حق است و آحاد جامعه همدیگر را به حماسه آفرینی در ۲۸ خرداد و انتخاب اصلح دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه خانم سمیه احمدی طیفکانی در  نشست تخصصی "نقش مشارکت مردم در انتخابات در پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب" ضمن تبریک دهه کرامت در زمینه حضور پرشور در انتخابات و دعوت مرد و  بیان کرد:  حضور حداکثری مردم در انتخابات در پایداری و استحکام نظام نقش بسزایی دارد و بانوان هم چه در صدر اسلام و بعد از آن، در تعالی جامعه اسلامی نقش مهمی دارند.

 احمدی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، افزود: جمهوریت و اسلامیت اساس نظام است و مردم با حضور خود در انتخابات که یکی از عرصه های مهم است ثابت کنند که به نظام علاقه مندند و با انتخاب اصلح، کشور را از لحاظ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی متحول کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان اظهار کرد: هدف از دعوت به حضور پرشور، عزتمندی و اعتماد به نفس ملی در عرصه بین المللی است؛ چنان که در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی مردم خودجوش حضور یافتند، امروز هم برای ادامه راه شهدا در انتخابات شرکت می کنند.

وی افزود: حضور در پای صندوق های رای و مشارکت پرشور مردم، مایه اعتبار و آبروی ایران اسلامی در جهان است و بدانید که انتخاب اصلح سرمایه ای عظیم برای حل مشکلات ازدواج، مسکن و ... خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: حضور در انتخابات پتکی بر سر دشمنان و تجدید پیمان با امام، شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی یادآور شد: دشمن سعی دارد انتخابات را به حاشیه بکشاند، ولی به توفیق الهی نمی توانند راه به جایی ببرند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان با دعوت از مردم برای استفاده از بیانات مهم مقام معظم رهبری، گفت: بیانات امروز عصر امام مسلمین در زمینه انتخابات راه را روشن می کند.

 احمدی افزود: دعوت مردم به انتخابات، مصداق تواصی به حق است و آحاد جامعه همدیگر را به حماسه آفرینی در ۲۸ خرداد و انتخاب اصلح دعوت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha