پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 963911
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / در مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از طلاب جهادی تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از طلاب جهادی حوزه علمیه برادران و خواهران استان قزوین که در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار شد، گفت: در طول این سال ها ملت ایران همواره در صحنه ها و میدان های مختلف پیشتاز بوده و رتبه قابل قبولی کسب کرده و امروز که در آستانه حماسه 28 خرداد هستیم همه باید خود را برای نقش آفرینی آماده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمن از هر طریقی به دنبال نفوذ بوده، اما با درایت امام راحل و رهبری معظم انقلاب این توطئه دشمنان همواره نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد:  بی شک حضور مردم در انتخابات امسال که به مراتب حساس‌تر از گذشته است می‌تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم‌خورده نظام وارد کند.

وی اظهار کرد:  در حماسه ۲۸ خرداد، روحانیون و مبلغین نقش برجسته‌ای دارند و امید است در این عرصه نیز برای مشارکت حداکثری و ناکامی استکبار جهانی از مردم دعوت کرده و ویژگی های اصلح را برای آحاد مردم به خصوص نسل جوان تبیین کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: انتظار می‌رود حضور پرشور و پررنگ مردم در انتخابات امسال، پایانی برای تمامی توطئه‌های دشمن پس از  ۴۲ سال باشد.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: حضور پرشور و دشمن‌شکن ملت شریف ایران در انتخابات سال جاری برای افزایش اقتدار و عزت این نظام اسلامی در منطقه و جهان ضروری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: خداباوری، ولایت پذیری و مردم باوری سه شاخصه مهم یک رئیس جمهوراست که ملت ایران باید در انتخاب اصلح  اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha