جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
من رای میدهم

حوزه/ مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س) اصفهان گفت: امروز وظیفه مبلغان دینی با تأسی از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)  حفظ نظام و انقلاب، بیداری سازی مردم و تبیین شرایط حساس امروز برای مردم است.  

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، عفت رمضانیان، مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س) اصفهان، در نشست علمی_پژوهشی با عنوان "حضور حداکثری و رابطه آن با ثبات و اقتدار سیاسی کشور"، در جمع طلاب مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی خواهران اصفهان به تاریخچه شکل گیری انقلاب اسلامی  اشاره کرد و گفت: انقلاب ایران بر مبنای اصول، آرمان ها و ارزش های متعالی سیاست دینی توسط امام خمینی (ره) پایه ریزی شد و با همراهی مردم به ثمر نشست، در واقع امام بر مبنای دو اصل تفکیک ناپذیری دین از سیاست و ولایت فقیه به عنوان یگانه عامل مشروعیت حکومت  اسلامی در عصر غیبت را  با همراهی مردم توانست در سطح گسترده حکومت دینی را محقق نماید.  

استاد حوزه خواهران ضمن اشاره به وصیت امام خمینی(ره) به عنوان نقشه راه حرکت انقلاب اسلامی به نقشه دشمن در ادامه مسیر انقلاب پرداخت و گفت: انقلاب ایران نسخه الگو گرفته از حرکت پیامبران و اولیاءالهی در طول تاریخ، به دنبال روشنگری و بصیرت بخشی به مردم جهان بوده است؛ به همین خاطر استکبار جهانی تمام قد مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاد. در حال حاضر نیز  همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: در پیچ تاریخی این رویارویی هستیم؛ دشمن گرگ صفت در پوستین گوسفند به دنبال فریب ملت ایران است تا طرح براندازی جمهوری اسلامی را در غفلت ملت اجرا کند. نقشه آنها تلقین نا امیدی و ایجاد روحیه ما نمی توانیم به نسل جوان در کنار تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است.  

وی در ادامه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری در میان جنگ تلقین ناامیدی دشمنان اشاره و بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب تکمیل کننده وصیت نامه سیاسی_الهی امام خمینی(ره) است که برنامه  ۴۰ سال دوم انقلاب با نگاه به نقاط ضعف و قوت ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری طراحی شد. در آغاز حیات ۴۰ ساله دوم انقلاب، انتخابات ۲۸ خرداد ماه قرار دارد که دارای حساسیت بالایی است؛ چون معاندان نمی خواهند که مشارکت بالای مردم در این انتخابات پشتوانه انقلاب در ۴۰ سال دوم باشد.  

رمضانیان حضور در انتخابات را عامل عزت و اقتدار ایران معرفی نمود و با اشاره به نقش حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) در روشنگری و بصیرت افزایی مردم در جهت حمایت از ولایت و اسلام به نقش نیروهای انقلابی خصوصا زنان پرداخت و اظهار داشت: مشکلات کشور به دست دشمن حل نخواهد شد اگر بخواهیم بر دشمن، آراء و اندیشه های آنها تکیه کنیم انقلاب ما که با خون شهیدان آبیاری شده، از ریشه قطع خواهد شد. امروز وظیفه ما به عنوان مبلغان دینی با تأسی از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)  حفظ نظام و انقلاب، بیداری سازی مردم و تبیین شرایط حساس امروز برای مردم است.  

مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س) اصفهان افزود: انتخابات ۲۸ خرداد دارای چنان اهمیت است که دشمن با تمام قوا وارد میدان شده اند تا روز جمعه حماسه تاریخی مشارکت حداکثری مردم رقم نخورد؛ چون مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح، پشتوانه محکم نظام برای ۴۰ سال دوم انقلاب خواهد بود تا برنامه خود را در ۴۰ سال دوم با آرامش و اقتدار جلو ببرد. دشمن به دنبال  مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است تا از این طریق عرصه ی هرگونه دخالت و تعرض در ایران را برای خود باز کنند.  

وی در ادامه به دو قطبی تفکر در ایران اشاره و اظهار داشت: دو قطبی واقعی که در ایران وجود دارد دو قطبی تفکر جهادی و انقلابی(تفکر ما می توانیم) در مقابل تفکر غربگرا و ذلت پذیر(تفکر ما نمی توانیم) است.  تنها راه فرار از این دو قطبی و پیروزی در انتخابات روز جمعه، مشارکت آگاهانه مردم است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این مشارکت آگاهانه شکل نمی گیرد مگر اینکه هرکس که بیان نافذی دارد در عرصه انتخابات وارد شود و تواصی به حق کند.  

رمضانیان، مشارکت در انتخابات را عمل به تکلیف معرفی نمود و خاطرنشان کرد: امروز در میدان عمل انتخابات باید به نتیجه آن هم توجه داشت و باید همه تلاش کنیم تا فرد اصلح رأی بیاورد؛ اگر با کم کاری و سکوت من و  شما شور انتخاباتی پایین بیاید و حس کاذب پیروزی تفکر انقلابی مانع تلاشمان شود، فرد غیر اصلح در انتخابات  پیروز خواهد شد، فردی که هیچ تعهدی به آرمان ها و اصول انقلاب نخواهد داشت در نتیجه ما تا پایان حیات دنیا و انقلاب مدیون شهداء، تمام جریان های بیداری در دنیا خواهیم شد؛ چون مایه یأس آنها از ادامه مسیر حق خواهیم شد.  

وی با اشاره به عملکرد شهید قاسم سلیمانی در رویداد های بزرگ از جمله انتخابات، همه مبلغین را به پویش حرکت خودجوش فاطمی و تحقق مشارکت حداکثری دعوت کرد و گفت: ما امروز به تأسی از شهید سلیمانی باید به تکلیف خود در عرصه انتخابات عمل و دینمان را به خون شهید حاج قاسم سلیمانی ادا کنیم. افرادی به خاطر نااگاهی یا نارضایتی از وضع موجود نگاهشان به انتخابات سرد و بی خیال است، با توجه به اینکه تک تک آراء مردم ارزشمند و اثر بخش است برای از دست ندادن غافلانه حتی یک رأی،  به پویش و حرکت خوجوش فاطمی هر یک نفر، ۴۰ تماس بپیوندید و در فضای مجازی آن را  نشر دهید تا تک تک مردم آگاه به دوستان و آشنایان نآگاه یا ناراضی خود تماس گرفته تا با آگاهی بخشی و امید آفرینی از طریق برجسته سازی دستآوردهای فراوان انقلاب زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح را فراهم کنند.  

مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س) اصفهان در ادامه به ویژگی های فرد اصلح برای منصب ریاست جمهوری اشاره و اظهار داشت: ما موظفیم با تبیین ویژگی های فرد اصلح زمینه انتخاب چنین فردی را فراهم نماییم. رئیس جمهور اصلح باید فردی پاکدست، دغدغه مند نسبت به مسائل مردم و جوانان، اهل عمل و حضور در میان مردم، مدیر، مدبر، آگاه نسبت به مسائل و مشکلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، عدالت محور و از جنس مردم باشد.  

رمضانیان در ادامه به تبیین  اهمیت انتخابات شورای شهر و روستا پرداخت و اذعان داشت: انتخابات ریاست جمهوری نباید باعث غفلت ما از این انتخابات شود. شورای شهر و روستا  دارای قدرت اجرایی بالا و توان بودجه ای و پولی زیادی هستند که می توانند زمینه ساز توسعه شهر یا روستا شوند. لذا حتما در این انتخابات مشارکت داشته باشید و  حتما هر سیزده نفر را انتخاب و رأی دهید؛ البته با شناخت و آگاهی از سابقه افراد؛ اما اگر نتوانستید خودتان به جمع بندی برسید به معتمدین شهرتان اعتماد کنید؛ چون آنها با تک تک جریان های فکری صحبت نموده و به جمع بندی رسیده اند.  

مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س) اصفهان در پایان مردم را به حضور با بصیرت در پای صندوق های رأی در ساعات اولیه رأی گیری دعوت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha