چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس اداره رصد وامداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران سید الشهدا(علیه السلام) یزد

رئیس اداره رصد و امداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران سید الشهدا(علیه السلام) یزد گفت: ما در هر زمان باید راهکارهای تبلیغی همان زمان را به کار ببندیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم میرجعفری همزمان با دهه کرامت و در واپسین روزهای تبلیغی ویژه انتخابات با حضور در مدرسه علمیه خواهران سید الشهدا(علیه السلام) یزد به بیان فعالیت های تبلیغی سیاسی حضرت زهرا(س، حضرت زینب کبری(س) و حضرت فاطمه معصومه (س) پرداخت وگفت: فعالیت هرسه این الگوهای ارزنده درجهت همراهی وحمایت از ولایت بوده است وبا وجود شرایط سخت جامعه آن روز وظیفه خودرا به بهترین شکل انجام دادند.

رئیس اداره رصد وامداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در ادامه به تبیین نقش سیاسی زنان پرداخت و اظهار کرد: قدرت هایی همچون قدرت لیبرال می خواهند تا زنان جامعه بصیرنباشند ودربین آنها به ایجاد تردید می پردازند ووقتی که این اتفاق افتاد رأی کاندید انقلابی اصلح پایین می آید و رأیی که پشتوانه وسرمایه یک نظام است دستخوش نفوذ دشمن به جامعه خواهد شد، بنابراین با مشارکت حداکثری دشمن نمی تواند به مردم القا کند که نظام مشکل دارد.

وی ادامه داد: این مادران هستند که مسئولین جامعه را تربیت می کنند و تحول یک تمدن به دست زنان است و اگر زنان درگیر آسیب های اجتماعی شوند به تبع آن جامعه به فساد کشیده خواهد شد.

میرجعفری به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و افزود: خطری که هم اکنون نوجوانان و جوانان را تهدید می کند جلوه هایی از جمله دیده شدن در فضای مجازی است که این امکان به راحتی در اختیار آنان قرار می گیرد و این وظیفه بانوان است که به فعالیت های فرزندان خود جهت مناسب داده و تربیت فضای مجازی را در رأس کارهای خود قرار دهند.

وی درپایان گفت: متاسفانه کاهش فعالیت سیاسی بانوان زنگ خطری است که باید جدی گرفته شود، البته در برخی از نقاط شهرها دیده می شود که طلبه ها در پایگاه های محلی بسیج به صورت خودجوش و جهادی فعالیت های فرهنگی وسیاسی جامعه اطراف خود را رصد می کنند و به شناسایی آسیب های اجتماعی می پردازند، اما باید این فعالیت ها به صورت جدی‌تری پیگیری شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha