پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام طباطبایی

حوزه/ حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: برای تحقق انتخابات مطلوب و در طراز انقلاب اسلامی نیازمند دو رکن «مشارکت پرشور با حضور اکثریت ملت ایران در پای صندوق‌های رأی» و «انتخاب فرد شایسته و اصلح» هستیم  که باید مردم این دو رکن را مدنظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری چنان مهم است که امام راحل در صحیفه خود جلد ۴ صفحه ۴۹۴ درباره واجب شرعی بودن شرکت در انتخابات یعنی بعد تکلیفی آن می‌فرماید: «امروز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نه‌فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی بلکه یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است که حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگ‌ترین واجبات و فرایض است.

وی افزود: انتخابات ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ را می‌توان یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات ریاست جمهوری ایران از ابتدا تاکنون ارزیابی کرد؛ چراکه این انتخابات شرایط خاص خودش را دارد.

حجت‌الاسلام طباطبایی، در ادامه گفت: جمهوری اسلامی یاران نظامی مردم‌سالار است که در آن مردم رکن اصلی تشکیل حکومت به‌حساب می‌آیند که لازم است در اینجا آن‌هایی که دم از دموکراسی می‌زنند بدانند که اوج دموکراسی در ایران اسلامی است که مردم در همه انتخابات، سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

وی تصریح کرد: برای تحقق انتخابات مطلوب و در طراز انقلاب اسلامی نیازمند دو رکن «مشارکت پرشور با حضور اکثریت ملت ایران در پای صندوق‌های رأی» و «انتخاب فرد شایسته و اصلح» هستیم  که باید مردم این دو رکن را مدنظر داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حضور در پای صندوق‌های رأی و توصیه دیگران به انجام این حق و تکلیف را مصداق تواصی به‌حق می‌دانند که درآیات قرآن یکی از عوامل مهم رسیدن به سعادت و خوشبختی معرفی‌شده استY به‌طوری‌که اگر انسان‌ها اهل تواصی به‌حق نباشند، دچار خسران و زیان در دنیا و آخرت خواهند شد.

وی در ادامه گفت: تواصی به‌حق یعنی اینکه خودسازی فردی کافی نیست بلکه باید  به دیگران نیز توجه شود تا آن‌ها نیز در مسیر حق قرار بگیرند و انسان برای هدایت، رشد فکری، بصیرت و رفع موانع هدایت از مسیر دیگران تلاش کند.

حجت‌الاسلام طباطبایی، عنوان داشت: امروز مردم با تأسی از فرمایشات امامین انقلاب با حضور خودشان در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های بدخواهان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده و ثابت می‌کنند که طرفدار این نظام و انقلاب و دنباله‌رو راه شهدا و اهداف انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه به بیان شاخصه‌های فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و بیان داشت: «ولایت مداری»، «مدیریت و ایمان قوی»، «عدالت‌خواهی»، «فساد ستیزی»، «عملکرد انقلابی و جهادی» و «معتقد بودن به توانمندی‌های کشور و جوانان عزیز ایران اسلامی» از شاخصه‌های فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری بوده که به حول و قوه‌ی الهی امیدواریم مردم فردی را انتخاب کنند که همسو با این شاخصه‌ها باشد.

وی در پایان گفت: إن‌شاءالله مردم با حضور حداکثری و باشکوه در پای صندوق‌های رأی، یاس و ناامیدی را در دل بدخواهان این نظام و انقلاب بیندازند و در روز ۲۸ خرداد از سبد آراء فردی انتخاب شود که درشان مردم عزیز ایران و قدردان مجاهدت‌های شهدا عزیز ایران اسلامی و در خط رهبری و امام راحل باشد.
 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha