جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / درس اخلاق آیت الله محسن فقیهی در مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی

حوزه/ امام خمینی(ره) درباره اهمیت انتخاب فرد اصلح می فرماید: انتخاب اصلح برای مسلمین یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد و همه چیز را بفهمد.

آیت الله محسن فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تاکید بر شرکت عموم مردم در انتخابات افزود: مشارکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای حل مشکلات باید مشارکت در انتخابات داشت. راه حل مشکلات رای ندادن نیست بلکه مشارکت حداکثری زمینه ساز حل مشکلات است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمن قسم خورده ملت ایران هجمه های زیادی علیه انتخابات ایران دارند تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند. ولی به فضل الهی این بار نیز مانند دفعات گذشته مردم ایران با حضور پر شکوه خود پای صندوق های رای دشمن را ذلیل خواهند کرد.


این استاد حوزه  با تاکید بر انتخاب فرد اصلح بیان کرد: مرحوم امام خمینی در باره اهمیت انتخاب فرد اصلح می فرماید: انتخاب اصلح برای مسلمین یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد و همه چیز را بفهمد. همانطور که اصل شرکت در انتخابات اهمیت دارد و وظیفه همگانی است انتخاب فرد اصلح نیز وظیفه عمومی است. چراکه سرنوشت یک اداره یک کشور و ملت به دست فرد منتخب قرار می گرد.


آیت الله فقیهی فساد ستیزی را از ویژگی های اساسی نامزد اصلح بیان کرد و گفت: باید فردی انتخاب شود که مقابله با فساد و رانت خوران یکی از وظایف اصلی خودش قلمداد کند و در این مسیر لحظه ای درنگ نکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha