چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
دیدار جمعی از خواهران طلبه دزفولی با مادر شهید سوارسیم

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: طلاب و خواهران مبلغه پرچمداران صیانت از تحکیم بنیان خانواده و ارزش های دینی در اجتماع هستند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهتگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد، گفت: خواهران طلبه باید با اخلاص، تلاش مستمر و تبلیغ جهادی در راستای گسترش معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی در جامعه همت خود را بکار گیرند . 

وی با اشاره به اینکه خواهران مبلغه باید در همه حال برای بانوان و دختران جامعه الگو باشند، افزود: اخلاق طلبگی و رعایت موازین شرعی و اخلاقی باید در رفتار، گفتار و تبلیغ طلاب نمود داشته باشد و طلاب با دارا بودن عفاف و حجاب و کسب معارف تهذیبی در جامعه به تبلیغ بپردازند . 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه خواهران طلبه در برگزاری گفتمان های عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند، گفت: برگزاری گفتمان در محورهای فوق می تواند در راستای اشاعه فرهنگ دینی و معارف قرآنی درجامعه تاثیرگذار باشد . 

عزیزی در پایان طلاب را پرچمداران صیانت از اخلاق دینی  و تحکیم بنیان خانواده خواند و خاطر نشان کرد: طلاب باید با حضور در بین بانوان و دختران جامعه با رعایت زی طلبگی، حجاب برتر، اخلاقی نیکو در راستای گسترش معارف اخلاقی در بین خانواده ها تبلیغی مستمر و اثرگذار داشته باشند.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha