چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کانون خدمت رضوی
دبیرخانه خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری

دبیرخانه خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری، مشارکت حدّاکثری مردم در انتخابات را لازمه ادامه راه شهدا خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، دبیرخانه خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت انتخابات، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کرد.

بسمه تعالی
انتخابات با شکلی که هم اکنون در جمهوری اسلامی انجام می گیرد نعمت و برکتی  است که به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

مشارکت حدّاکثری مردم در انتخابات واجب شرعی است، به دلیل آنکه این نظام که با آن همه فداکاری‌ها و تقدیم شهیدان بوجود آمده است ،حفظ آن واجب است که امام راحل (اعلی الله مقامه) فرمودند: حفظ نظام از اوجب واجبات است و پیروی از راه شهداء است و حضور در انتخابات بیعت مجدّد با نظام اسلامی است و مؤثر در حفظ نظام است.

امروز حضور در انتخابات اهمّیت ویژه ای دارد، برای اینکه دشمنان نظام سعی دارند که انتخابات در فضای سرد صورت بگیرد و حضور حداکثری نباشد. از ملت با بصیرت ایران انتظار می رود با مشارکت حدّاکثری و شکوهمند خود، این تبلیغات مخالف را خنثی کنند.

مطلب دوم این که لازم است انتخاب اصلح صورت بگیرد و انتخاب اصلح گزینه مهم است که هم مبنای شرعی دارد و هم مبنای عقلی و اصلح در شرائط کنونی کسی است که دلداده اسلام و نظام اسلامی باشد و تمام وجودش را وقف گره گشائی از مشکل بزرگ مردم یعنی مسأله معیشت مردم نموده است بعلاوه عدالت محوری و مبارزه با فساد دستور اول کارش باشد و روحیّه انقلابی و استکبار ستیزی که برگرفته از متن قرآن و سنّت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است را داشته باشد و این موضوع را عملاً نشان داده باشد.

انتظار می رود که امت وفادار به اسلام با حضور شکوهمند خود و با در نظر گرفتن معیارهایی که رهبر معظّم انقلاب (دامت برکاته) بیان فرمودند پای صندوق ها و انتخاب اصلح، دین خود را ادا کرده و قلب حضرت بقیة الله الاعظم امام عصر (علیه السلام) را شاد کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha