جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور پرشکوه در انتخابات دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی به مناسبت برگزاری انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراها و میان دوره‌ای مجالس خبرگان و شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: خداوند خالق یگانه را شاکر و سپاسگزار ایم که به ملت ما در صحنه‌های گوناگون مبارزه با استعمارگران و استکبار جهانی برای دستیابی به حریت و آزادگی پیروزی عطا فرمود و ما را در میدان مبارزه و مقاومت خصوصاً در دوره‌های خاص پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایستادگی جرأت و جسارت عنایت کرد.

اکنون جهت پاسداری از مرز و بوم و عظمت کشور عزیزمان و به پاس خون شهیدان و رنج اولیا و آزادگان به عنوان تکلیف شرعی و ملی سیاسی و اجتماعی لازم و ضروری است رای خود را به صندوق شرافت، عزت و امنیت تقدیم نماییم.

باور داریم همانطور که شما مردم با غیرت استان کهگیلویه و بویراحمد در سالهای متمادی قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای دفاع از این سرزمین شرافتمندانه و پرافتخار ظاهر و حاضر شدید در این صحنه حساس که دشمنان مجد و عظمت و پیشرفت این کشور و ملت را نشانه گرفته و دعوت به رای ندادن می کنند باز حماسه خلق خواهیی کرد و با رای دادن موجبات قدرت و امنیت کشور و خوشحالی ارواح طیبه شهیدان و امام این انقلاب و دلسوختگان وطن و اسلام را فراهم و توطئه دشمنان را خنثی و باطل خواهید کرد.

سید نصیر حسینی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha