جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای خوزستان

حوزه/ آیات موسوی جزایری و شفیعی و همچنین حجج‌اسلام و المسلمین «موسوی فرد»، «کعبی»، «حیدری»، «فرحانی»، «بهرام پور» و «حاجتی» ضمن دعوت مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی، اصلاح وضعیت موجود را در گرو انتخاب نامزد اصلح عنوان کرده و گفتند: برای تغییر وضع موجود باید پای صندوق‌های رأی بیایم و دولتی دلسوز و رئیس‌جمهوری توانمند را در رأس امور قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، علما و فضلای حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگاران «حوزه نیوز» در خوزستان، ضمن دعوت مردم به حضور پای صندوق‌های رأی، بر انتخابات آگاهانه نامزد ریاست جمهوری برای ساخت ایرانی آباد و سرافراز، تأکید کردند.

آیت الله موسوی جزایری، رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: از همه‌ی عزیزان، هم ‌وطنان و هم استانی‌هایم می‌خواهم با اعتقاد راسخ، ایمان کامل، توکل بر خدا و امید به آینده در انتخابات شرکت کنند؛ چراکه بنده بسیار امیدوارم که وضعیتمان از این حالت خارج‌شده و سروسامان پیدا کند.

وی تصریح کرد: عدم شرکت در انتخابات و یا مشارکت کم مردم باعث می‌شود که منافقین، اسرائیل و وهابیت جشن گرفته و رقص و پای‌کوبی کنند و ما باید از آن روز بترسیم که با دست خودمان، کشورمان را تضعیف کرده و باعث تقویت دشمن شویم.

فردا روز نا امیدی دشمنان و جشن بزرگ مردم ایران است

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی سبب تقویت نظام و خشنودی روح شهدا می‌شود، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف همگان است؛ به‌یقین این حضور مردم پای صندوق‌های رأی سبب تقویت نظام و خشنودی روح شهدا خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که دشمن با همه توان به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به مشارکت در انتخابات است، عنوان کرد: فردا صحنه حضور مردم و ناامیدی دشمنان است که در این عرصه باید با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان مستکبران زد.

رأی مؤثر دهید تا شاهد تحولات خوبی در آینده باشیم

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با دعوت از مردم برای حضور در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز، گفت: همه باید برای رأی دادن حضور پیدا کنند؛ آن‌کسانی که به مذهب، انقلاب و مملکت علاقه دارند باید با آمدن پای صندوق رأی و انتخاب کاندیدای موردنظر، در تعیین سرنوشت کشور، تأثیرگذار باشند.

وی انتخابات ریاست جمهوری را روز سرنوشت ملت مبارز ایران دانست و تصریح کرد: با رأی دادن مردم، سرنوشت ایران اسلامی تعیین خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات خوبی در کشور باشیم.

برای تغییر وضع موجود پای صندوق‌های رأی بیایید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اوضاع اقتصادی کشور اصلاً رضایت‌بخش نیست، اظهارداشت: برای تغییر وضع موجود باید پای صندوق‌های رأی بیایم و دولتی دلسوز و رئیس‌جمهوری توانمند را در رأس امور قرار دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حضور در صندوق رأی مصداق معروف و عدم حضور در انتخابات را مصداق منکر دانست و تصریح کرد: با تشویق دیگران برای حضور  امربه‌معروف و نهی از منکر کنید.

وی با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات راه اصلاح مشکلات اقتصادی نیست، اظهارداشت: راه‌حل مشکلات، حضور در انتخابات برای تغییر مسئولینی است که این بلا را بر سر اقتصاد و تولید در کشور آوردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با تأکید بر اینکه انتخاب باید با دقت صورت گیرد و کسی انتخاب گردد که توانایی اداره امور را داشته باشد و درعین‌حال از فساد جلوگیری کند، گفت: مردم ما بسیار دانا و هوشیار هستند و در آنچه برای پیشرفت کشور لازم است یقیناً مشارکت خواهند کرد.

مشارکت حداکثری مردم تضمین‌کننده اقتدار ملی است

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن دعوت مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی، گفت: مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی کشور در قالب انتخابات و مشارکت دادن مردم در حق انتخاب سرنوشت کشور و مردم، از جمله برکات انقلاب اسلامی است؛ چراکه انتخابات حرکتی مؤثر در راستای نوگرایی و تحول‌آفرینی مردم در تداوم و امتداد مکتب امام راحل و مکتب حاج قاسم است و گامی به‌سمت اقدام در تصمیم‌گیری‌ها به‌صورت کم‌هزینه و در عین حال مؤثر به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: هر برگ رأی در اعتبار ملی مهم و نقش‌آفرین است؛ چراکه انتخابات وظیفه‌ای سیاسی و اجتماعی، حقی ملی و عمومی و عملی صالح است که مشارکت هر فرد در انتخابات، کار مهم و ویژه در راستای امنیت، کرامت و پیشرفت ایران اسلامی و اقتدار ملی است که همچون موشک بر قلب دشمن و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی، با بیان اینکه فردا منتظر حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی هستیم، گفت: انتخاب اصلح بر اساس شاخصه‌های دینی، امانت‌داری، صداقت و مردم‌داری اصلی مهم و ضروری است که بی‌شک مشارکت باشکوه‌ حداکثری مردم تضمین‌کننده اقتدار ملی در کشور است.

با انتخاب رئیس‌جمهوری کارآمد و انقلابی زمینه تحقق دولت اسلامی را فراهم آوریم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، دیگر عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مردم خوزستان در تمامی صحنه‌های انقلابی همواره پیشتاز بوده و إن‌شاءالله فردا برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ پر افتخار خود ثبت خواهد کرد، گفت: امید است با حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم و رعایت خطوط مد نظر رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهوری بصیر، عدالت دوست و متنفر از فساد روی کار آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «ما هنوز با دولت اسلامی فاصله داریم»، اظهارداشت: امید است با انتخاب رئیس‌جمهوری انقلابی و کارآمد، این فاصله را کم یا از بین ببریم.

با حضور پای صندوق‌های رأی بیعتی دوباره با روح بلند امام و حاج قاسم سلیمانی کنیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، تنها راه برون‌رفت از مشکلات موجود را رأی دادن به فرد شایسته دانست و گفت: باید تلاش کنیم رئیس‌جمهوری با بالاترین آراء مردمی را راهی پاستور کنیم.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله فردا همه مردم پای صندوق‌های رأی، حاضر شده و با روح بلند امام و حاج قاسم سلیمانی بیعتی دوباره می‌کنیم.

با انتخاب رئیس‌جمهوری کارآمد به حل مشکلات کشور سرعت بخشیم

در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، انتخاب اصلح را یک وظیفه عقلی، سیاسی و عرفی دانست و گفت: در مسأله انتخاب نامزد اصلح، موضوع فقط انتخاب یک شخص نیست! بلکه انتخاب یک راه است.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: «مدیریت شرایط» زمان می‌برد ولی  با انتخاب رئیس‌جمهوری مردمی و کارآمد، می‌توان به این مهم سرعت بخشید و خطرهای زیادی از کشور را دفع کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha