پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رای گیری کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امنیت این نظام و ملت در گرو انتخابات پرشور و مردمی است و امروز ملت ایران آمده‌اند تا تضمین کننده صلابت و امنیت مملکت و انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز با حضور در مسجد جامع شهر سنندج رای خود را به صندوق اخذ آرا انداخت.

نماینده ولی فقیه در کردستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرآن کریم همواره تاکید  دارد که انسان در انجام امور خیر باید از دیگران پیشی بگیرد و بی‌شک حضور در انتخابات هم به نوعی کار خیر محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلین پورذهبی ادامه داد: کسانی که به خوبی به اهمیت حضور مشارکت در این انتخابات آگاه هستند، در اولین ساعات امروز در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند تا به وظیفه ملی و دینی خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: انتخابات پرشور تضمین کننده آینده این کشور و انقلاب است و ان شاء الله با پشتیبانی این ملت می‎‌توانیم زمینه‌های اقتدار هرچه بیشتر این نظام را تقویت کنیم.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر امنیت این کشور و ملت در گرو انتخابات پرشور و مردمی است و امروز ملت ایران آمده‌اند تا تضمین کننده صلابت و امنیت مملکت و انقلاب باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha