جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رای استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی در انتخابات امروز احساس وظیفه کنند و با انتخاب اصلح، آینده بهتری برای این کشور رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بهمن مرادنیا، در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران به خوبی از اهمیت بسیار بالای انتخابات امسال اطلاع دارند و برای مایوس کردن دشمنان در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و مانند گذشته حماسه آفرین خواهند شد.

استاندار کردستان ادامه داد: امروز ملت ایران در یک روز برای ۴ سال آینده کشور تصمیم‌گیری می‌کنند و در مقابل دشمنان به دنبال این هستند که سطح این مشارکت را تا حد ممکن کاهش دهند، ولی بصیرت ملت ایران هرگز این اجازه را به دشمنان نخواهد داد.

وی تاکید کرد: اگر به‌دنبال سربلندی نظام و انقلاب هستیم، مشارکت ما در پای صندوق‌های رای بسیار ضروری است و این حضور بهترین و قاطع‌ترین جواب به دشمنان و براندازان است.

استاندار کردستان گفت: همه ملت ایران باید در انتخابات امروز احساس وظیفه کنند و با انتخاب فردی اصلح، آینده بهتری برای این کشور رقم بزنند، زیرا این مشارکت بالاست که می‌تواند راه را برای توسعه و پیشرفت فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha