پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در مصلای امام خمینی(ره) ساری رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز با حضور در مصلای امام خمینی(ره) رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با بیان این که روز مشارکت در سرنوشت کشور و شهر روز عید است، افزود: روزی که ملت ایران امروز با حضور خود حماسه ای را خلق می کنند روز عید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که قدرت انتخاب یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران می توانند برای سرنوشت و آینده کشور انتخاب کنند و شکر نعمت این است که از این قدرت انتخاب استفاده و در پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی خاطرنشان کرد: اگر فردی در کشور رأی ندهد شرایطی که با آرای دیگران به وجود می آید، افراد با رأی ندادن خود در آن به وجود آمدن آن شرایط دخالت دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور در پای صندوق های رأی خواست و ندای شهدا است، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران باید با لبیک به ندای شهدا حضور باشکوهی در پای صندوق ها رأی داشته باشند و اقتدار ایران اسلامی را صد چندان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مأیوس و ضریب امنیت کشور را بالا خواهد برد، تصریح کرد: به طور حتم با این حضور مسؤولان با توان بیشتر، عزم جدی تر و با پشتوانه قوی تر راه خدمت در پیش خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha