پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: مردم از ساعت ۷ پای صندوق های رای حضور پیدا کرده بودند، نمی دانم دستگاه مشکل داشت یا خدایی ناکرده دست هایی وجود داشت که عمدا این کار را کرده بود تا مشارکت مردم کم باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در نماز جمعه این هفته تبریز گفت: قرآن روش هنر تبلیغ را بیان کرده، خدا بهترین مخلوق خودش را با عنوان نبی می گوید؛ نبی یعنی خبر دهنده، براین اساس مبلغین عزیز باید گشاده رو بوده و رفتار محبت آمیز داشته باشند و به موقع نصیحت کنند تا بتوانند به جاذبه تبلیغی اضافه کنند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: تبریک گفتنِ کسانی که برنده نشده اند به کسانی که برنده شده اند، مصداق تقوای انتخاباتی است.

وی افزود: هر کس که رای نداده است، بعد از نماز جمعه عجله کند؛ باید در کار خیر عجله کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود:  با رای دادن امنیت کشور را تضمین می کنیم و مشارکت کمتر در انتخابات باعث می شود دشمن احساس پیروزی کند.

وی ادامه داد: ظاهراً مشکلات اخذ رای الکترونیکی کشوری بود؛ در هر صورت مردم از ساعت ۷ پای صندوق های رای حضور پیدا کرده بودند، نمی دانم دستگاه مشکل داشت یا خدایی نا کرده دست هایی وجود داشت که عمدا این کار را کرده بود تا مشارکت مردم کم باشد. متاسفانه این اختلال در ساعات اولیه باعث ناراحتی مردم شده است.

خطیب نماز جمعه تبریز افزود: سه ساعت بعد از شروع انتخابات، اعلام کردند که امکان رای دستی وجود دارد. نمی دانم این مردم عزیز را چه حساب کرده اند؟ باید دستگاه نظارتی بررسی کند تا اگر عمدی در کار بوده، برخورد شود.

امام جمعه تبریز گفت: شنبه (فردای انتخابات) باید روز مهربانی باشد؛ عوامل انتخابات شبانه روز تلاش کرده اند و ما از آنها تشکر می کنیم.

وی افزود: ملت ایران، بزرگترین برنده انتخابات هستند و طرفداران نامزد پیروز، موفقیت شان را از طرف خدا بدانند. طرفداران سایر نامزدها هم احساس خسارت نکنند؛ آنها نقش زیادی در این انتخابات داشتند.

امام جمعه تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب هر کس که باشد، رئیس جمهور تمام ملت است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: رئیس جمهور منتخب باید عدالت را برقرار کرده و از الان آمادگی مقابله با فساد و توطئه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نتانیاهو، تندرو متعصبی بود که با تمام توان و نیرنگ تلاش کرد که ۱۲ سال بر منصب نخست وزیری رژیم صهیونیستی باشد و با سیاست های نابخرد خود، چیزی جز خونریزی و ترور و ناامنی را فراهم نیاورد. اکنون دولت غاصب اسراییل باید علاوه بر کابوس مقابله با مقاومت، در رویای آرامش داخلی نیز به سر ببرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha