سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 964473
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
رای دهی اساتید حوزه خراسان

حوزه/ حتی بنی صدر فراری، نوشته که اگر امام خمینی(ره) زنده بود، کارهای امروز رهبری را تحسین می کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله حسین گرایلی ضمن انداختن رای خود به صندوق، به روایتی در صفحه ۲۰۳ جلد ۴۵ بحارالانوار استناد و ابراز کرد: کسی مشکلات سنگینی داشت و به رسول خدا(ص) اوضاع خود را عرض کرد، فرمودند: شاید کارهایی که در زندگی غم و اندوه می آورد، انجام می دهی؟ و سپس ایشان چند مورد از مکروهات را فرمودند. این موضوع در واقع نشان می دهد وقتی کسی مکروهات را انجام دهد، دچار مشکل می شود، پس در مورد واجبی مانند حضور در انتخابات که امام راحل بر آن تاکید فرمودند، این مسئله موثر است.
استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، رای ندادن را طبق همین روایت، عامل نکبت در زندگی دانست.

رئیس جمهور مشکلات مردم را حل کند
آیت الله رجبعلی رضازاده نیز ضمن انداختن رای خود به صندوق، با بیان اینکه شرکت در انتخابات لازم است، گفت: رئیس جمهور باید کسی باشد که مشکلات مردم را حل و خدمت کند.

استاد حوزه علمیه خراسان بر رفع کدورت و نبود اختلاف و لزوم اتحاد بر اساس روایتی از امام صادق(ع) تاکید کرد و یادآور شد: یکی از مظاهر وحدت شرکت در انتخابات است.

وی برای توفیق منتخب مردم در حل مشکلات آنان دعا کرد.

دنباله روی نصایح رهبری باشیم

حجت الاسلام و المسلمین عباسپور ضمن انداختن رای خود به صندوق، بر اتحاد و همبستگی و نیز حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرد.

وی در بخشی از سخنانش با این توصیه که باید دنبال نصایح رهبر معظم انقلاب بود زیرا ایشان شخصیتی ممتاز در دنیاست، گفت: حتی بنی صدر فراری، در جایی نوشته که اگر امام خمینی(ره) زنده بودند، کارهای امروز رهبری را تحسین می کردند؛ دقت کنید و ببینید که این دشمن سرسخت چنین جمله ای نوشته است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha