جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رای دهی اساتید حوزه خراسان

حوزه/ امید است این انتخابات با حضور مردم شریف ایران موجب یأس دشمنان اسلام از نظام و مملکت شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید حسن مرتضوی از علمای مشهد و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ضمن انداختن رای خود به صندوق، گفت: امید است این انتخابات با حضور مردم شریف ایران موجب یأس دشمنان اسلام از نظام و مملکت شود.

منتخب مردم، دلسوز، مدیر و جهادی باشد

آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، از علمای مشهد و استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان نیز ضمن انداختن رای خود به صندوق، با اشاره به ضرورت حضور در انتخابات و گوش نسپردن مردم به ویژه جوانان به تبلیغات دشمنان و ارزش ملت در نگاه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امیدواریم منتخب مردم وضع فعلی را با دلسوزی، مدیریت و کار جهادی بهبود بخشد.

وی همچنین با توجه به انتخاب شورای شهر، بر گسترش معنوی در برنامه ریزی های شهر مقدس مشهد با تکیه بر انوار حضرت رضا(ع) تاکید کرد.

استاد حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه طبق روایت، هیچ چیز بهتر از راستی و صداقت در کارها نیست، گفت: یکی دیگر از امور امانتداری است و یکی از امانت ها نسبت به آبرو، مال، شخصیت و متعلقات مردم می باشد.

آیت الله اشرفی شاهرودی خطاب به منتخبان، تصریح کرد: اگر می گوییم خدمتگذار مردم هستیم، واقعا به حال مستضعفان رسیدگی کنیم زیرا بر خلاف آن، دور از اخلاق است؛ بدانیم که روز حساب، دقیق و سخت است.

شرکت نکردن در انتخابات، دادن بهانه به دشمن است
آیت الله مهدی مروارید از اساتید و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز پس از آیت الله سید حسن مرتضوی، رای خود را به صندوق انداخت و ابراز کرد: شرکت در انتخابات انجام یک وظیفه در تنها مملکتی است که اساس آن بر فقه و احکام استوار می باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه به دنبال فتنه ای علیه کشور هستند، شرکت نکردن در انتخابات را بهانه دادن به دست آنان عنوان کرد.

آیت الله مروارید همچنین بر رفع مشکلات و اهتمام به آن توسط منتخبین مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha