چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه از روند انتخابات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/نماینده ولی فقیه در بازدید برخی از شعب اخذ رای در شهر یاسوج گفت: مسئولان برگزاری انتخابات تدابیر لازم برای تمامی شعبه های اخذ رای را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عصر امروز با حضور در برخی حوزه های اخذ رای در شهر یاسوج از نزدیک مراحل رای گیری را مورد بازدید قرار داد.

امام جمعه یاسوج در این بازدید که تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی وی را همراهی می کردند با بیان اینکه انتخابات سرنوشت آینده کشور را رقم خواهد زد اظهار کرد: چشم همه دوستان و دشمنان خارجی به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده و باید این انتخابات به بهترین نحو ممکن در کشور و در همه استان‌ها و به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان ما همیشه در انتخابات های گوناگون در صدر قرار داشته و مشارکت مردم این استان الگو و زبانزد در کل کشور بوده است، یادآور شد: باید در این انتخابات نیز حماسه حضور مردم استان ما به منصه ظهور برسد.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در همه میادین و عرصه ها از دفاع مقدس گرفته تا انتخابات ها همواره در صحنه حضور داشته  جز استانهای پیشرو بوده است، یادآور شد: مسئولان کشور و به خصوص رئیس جمهور آینده باید مشکلات این استان را بیش از پیش مورد پیگیری قرار داده تا در آینده بتوانیم به قافله استانهای توسعه یافته برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی محرومیت ها و نارسایی ها در استان، یادآور شد: مردم کهگیلویه و بویراحمد دین خود را همواره نسبت به انقلاب و نظام ادا کرده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که با پیگیری و احصا مشکلات این استان کهگیلویه و بویر احمد را از محرومیت نجات دهند.

وی با بیان اینکه هرچه در این استان کار شده همه مربوط به این نظام جمهوری اسلامی بوده و خدمات در این استان چشمگیر و غیرقابل وصفی است یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی تا آنجا که توانسته به این استان خدمت کرده اما توقع این است که کهگیلویه و بویراحمد نیز همپای سایر استان ها در مسیر توسعه فراگیر قرار گیرد.

وی در ادامه از مسئولان برگزاری انتخابات در استان خواست تا تدبیر لازم برای اخذ رای همه مردم استان صورت گرفته و تعرفه مورد نیاز در اختیار شعبه اخذ رای قرار گیرد تا همه مردم بتوانند در انتخابات که به فرموده امام خامنه ای، لیلة القدر نظام از شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha