جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدرضا گروسی

حوزه/ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: اداره‌هایی که نیروهای خود را برای برگزاری انتخابات به‌کار گرفتند، فردا شنبه بیست و نهم خردادماه برای این نیروها به‌عنوان ماموریت کاری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد رضا گروسی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان قم در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: چون زمان برگزاری این انتخابات ممکن است تا پاسی از شب طول بکشد، برای آن دسته از اداره‌هایی که نیروهای خود را برای انتخابات گسیل کردند، فردا شنبه بر اساس بخش‌نامه ای که وصول خواهد شد، به‌عنوان ماموریت کاری محاسبه می‌شود، و می‌توانند سر کار حاضر نشوند.

معاون استاندار قم همچنین یادآور شد: ۲۲ هزار نیروی انسانی اعم از نیروهای انتظامی، امنیتی و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی و همچنین کسانی که در سر صندوق‌ها در شعبه‌های اخذ رای حضور دارند، برای برگزاری این انتخابات در قم در حال فعالیت می‌باشند.

وی همچنین با اشاره به‌ فناوری استفاده شده در برگزاری این انتخابات گفت: ما سه انتخابات را برگزار می کنیم، که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌صورت تمام الکترونیک است و قم یکی از ۲۴ شهری است که انتخابات شوراها در آن به‌این صورت برگزار می شود.

معاون استاندار قم افزود: انتخابات‌های میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری نیز به‌صورت نیمه الکترونیک است، که در تلاش هستیم مردم به‌راحتی رای خود را بدهند و حماسه دیگری را بیافرینند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۷۷۲ شعبه اخذ رای در قم در حال برگزاری است.

۸۴۶ هزار تَن در قم واجد شرایط رای دادن هستند، که ۲۱ هزار تَن از آنها رای اولی به‌شمار می‌آیند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha