چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دفاع مقدس

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: طلاب و خواهران مبلغ راویان ارزش های والای دوران دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان در نشستی با سرهنگ رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه حوزه خواهران آماده همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است، گفت: طلاب و مبلغان حوزه علمیه خواهران استان لرستان برای اجرای برنامه های فرهنگی در صحنه هستند و در این راستا تلاش خواهند کرد ارزش ها و اهداف والای دوران دفاع مقدس در جامعه نهادینه و برای نسل جوان بازگو شود . 

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره گیریم . 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضامن سلامت دینی و اخلاقی جامعه است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهمترین راهکار مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود . 

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلغ اقدامات تبلیغی و فرهنگی خوبی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام داده اند، گفت: برگزاری یادواره های شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران ،اجرای طرح های فرهنگی با محوریت و مزین به نام شهدا در زمینه های فرهنگی،حضور خواهران مبلغ در کاروان های راهیان نور و ... از جمله مهمترین اقدامات تبلیغی معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. 

در این نشست بر تعامل و همکاری دو جانبه و مستمر حوزه علمیه خواهران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان برای تالیف آثار پژوهشی از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، تربیت مبلغ روایتگر تخصصی دوران دفاع مقدس و ثبت و ضبط خاطرات شفاهی خانواده شهدا و ایثارگر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha